این گیاهان آپارتمانی در سرما هم رشد می نمایند

به گزارش پیامک خنده، سرما برای گیاهان آپارتمانی مضر است و باعث از بین رفتن آن ها می گردد.

این گیاهان آپارتمانی در سرما هم رشد می نمایند

سرما برای بسیاری از گیاهان مضر است و آن ها را از بین می برد و اجازه نگهداری از گیاهان در منطقه ها سردسیر را به علاقه مندان گل و گیاه نمی دهد. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به معرفی گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما می پردازیم.

گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما

گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما در عین زیبایی مقاومت بالایی دارند. در ادامه با این گیاهان آشنا می شوید.

آنتوریوم

یکی از گیاهان مقاوم به سرما آنتوریوم است. ارتفاع این گیاه به بیش از 30 تا 40 سانتی متر می رسد. برگ های این گیاه کمی پهن، سبز تیره و به طول بیش از 18 سانتی متر است. اواخر بهار یا فصل تابستان گل های آن ظاهر می شوند و از وسط اسپات گل آذین سنبله ای بیرون می آید که زرد یا قرمز رنگ است ماندگاری این گل ها بین 2 تا 3 ماه هست.

ارکیده سیمبیدیوم از گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما

این گیاه آپارتمانی معمولا در طول زمستان و بهار گل دارد و به خاطرخوشه های بزرگ رنگارنگش محبوب است و گل آن حدود 10 هفته عمر می نماید. ارکیده نیز یکی از گل های آپارتمانی مقاوم به سرما است. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این چراغ تزیینی خانه را شیک می نماید +ویدیو سر بزنید.

گل پنج پر

این گیاه در بیرون از منزل، پروانه ها را به خود جذب نموده و گل هایی رنگارنگ به شکل ستاره ای دارد. می توانید از ابتدا آن را در آپارتمان پرورش دهید یا در فصل سرما آن را به داخل منزل بیاورید.

گل زمستانی تاج الملوک از گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما

برای باغبان هایی که دوست دارند تا در کل زمستان باغچه آن ها همچون بهار پر گل باشد، کاشت این گیاه توصیه می گردد این گل زمستانی به وسیله یک گل سبز رنگ فنجانی احاطه شده است که عاشق یک خاک مرطوب و سایه است و مناسب ترین مکان برای رشد این گیاه زیر درختان جنگلی است.

استرپتوکارپوس

این گل بسیار شبیه گل ارکیده است و در داخل آپارتمان عمری طولانی دارد. از خانواده بنفشه آفریقایی است و مانند آن به نور غیرمستقیم احتیاج دارد. برای آبیاری، حتما بگذارید تا روی خاک خشک گردد چرا که آب بیش از حد این گل را از بین می برد.

منبع: ایران درخت

پیشنهاد مطالعه: مطلب در خانه کوچک تلویزیون را کجا قرار دهیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2155

به "این گیاهان آپارتمانی در سرما هم رشد می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گیاهان آپارتمانی در سرما هم رشد می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید