ایده جالب شهرداری اصفهان برای سفرهای درون شهری ، کرایه اتوبوس جمعی برای رفتن به مدرسه و محل کار

به گزارش پیامک خنده، شهردار اصفهان با اشاره به راه اندازی سامانه به همراه گفت: این سامانه تعاملی حمل ونقل، پدیده جدیدی است که با مشارکت یکی از شرکت های دانش بنیان برای نخستین بار در کشور در حوزه حمل ونقل همگانی تجربه می گردد.

ایده جالب شهرداری اصفهان برای سفرهای درون شهری ، کرایه اتوبوس جمعی برای رفتن به مدرسه و محل کار

به گزارش خبرنگاران، علی قاسم زاده شهردار اصفهان گفت: در حوزه حمل ونقل عمومی و برطرف مشکل ترافیک، پدیده جدیدی را از هفته جاری با عنوان حمل ونقل پویا و تعاملی شروع کردیم و در این راستا سامانه به همراه را به نشانی https://isfahan.behamrah.ir راه اندازی کردیم.

براساس گفته قاسم زادهشهروندانی که سفرهای جمعی دارند، از جمله افرادی که در یک مجتمع مسکونی هم مقصد و هم سفر برای رفتن به محل کار یا تحصیل هستند، می توانند در این سامانه ثبت نام نمایند تا ما وسیله نقلیه جمعی را به نزدیک ترین ایستگاه محل سکونت یا در صورت وجود شرایط لازم مکانی، نزدیک مجتمع مسکونی آن ها ببریم و پس از سوار کردن، در مقصد پیاده کنیم.

شهردار اصفهان اعلام کرد: سامانه تعاملی حمل ونقل پدیده جدیدی است که با مشارکت یکی از شرکت های دانش بنیان برای نخستین بار در کشور در حوزه حمل ونقل همگانی تجربه می گردد که امیدوارم برای افرادی که سفرهای درون شهری خود را با استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی انجام می دهند، راهگشا باشد.

منبع:ایمنا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 آبان 1401 بروزرسانی: 7 آبان 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2119

به "ایده جالب شهرداری اصفهان برای سفرهای درون شهری ، کرایه اتوبوس جمعی برای رفتن به مدرسه و محل کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده جالب شهرداری اصفهان برای سفرهای درون شهری ، کرایه اتوبوس جمعی برای رفتن به مدرسه و محل کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید