ایجاد تونل نوری در بوستان ملت

به گزارش پیامک خنده، به منظور زیباسازی منظر شهری و ایجاد فضایی با نشاط، تونل نوری در بوستان ملت تهران اجرا شد.

ایجاد تونل نوری در بوستان ملت

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، مهدی هوشیار معاون خدمات شهری و محیط زیست، نورپردازی را یکی از اهداف عمده در طراحی فضاهای شهری دانست و گفت: 32 حالت نورپردازی در طول رفیوژ میانی بوستان ملت از در اصلی خیابان ولیعصر(عج)، منظره ای زیبا را در این روزهای بهاری برای شهروندان ایجاد نموده است.

هوشیار با بیان اینکه، ساخت و طراحی تونل نوری در یکی از بوستان های فرا منطقه ای، نقش موثری برای نشاط و شادابی مردم ایفا می نماید اضافه نمود: بوستان ملت به عنوان یکی از مکان های شاخص در امر زیبا سازی شهری است که سالهاست به دلیل اقبالی که میان شهروندان و گردشگران پیدا نموده است بسیاری از برنامه های اجتماعی و فرهنگی در آن اجرا می گردد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 گفت: طراحی و ساخت این تونل نوری بسیار زیبا باعث شده تا در شرایط کنونی که ویروس کرونا جامعه را درگیر نموده، شهروندان بتوانند لحظاتی خاطره انگیز را در این فضای طراحی شده در کنار خانواده سپری نمایند.

او افزود: در طراحی این تونل نوری به ارتفاع 3 متر، عرض 4 متر و طول 50 متر ریسه های سوزنی شکل مهتابی رنگ که قابلیت برنامه پذیری دارند، استفاده شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1524

به "ایجاد تونل نوری در بوستان ملت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد تونل نوری در بوستان ملت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید