افزایش 65 درصدی ترافیک مصرفی اینترنت در کردستان

به گزارش پیامک خنده، مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: ترافیک و پهنای باند مصرفی اینترنت پرسرعت ADSL در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 65.5 درصد افزایش یافته است.

افزایش 65 درصدی ترافیک مصرفی اینترنت در کردستان

به گزارش خبرنگار از ،آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: زیرساختهای لازم برای تامین نیاز پهنای باند اینترنت و دیتای استان اجرا شده، بطوری که در حال حاضر حدود 45 درصد ظرفیت مازاد بر نیاز فراهم شده است و ترافیک مصرفی اینترنت پرسرعت ADSL در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 65.5 درصد افزایش یافته است.

حکمت افزود: از ابتدای سال جاری تعداد یک هزار و 500 آی پی اینترنتی برای تامین نیاز مشترکین ADSL به ظرفیت قبلی اضافه شده است و آمادگی لازم برای تامین یک هزار آی پی تازه تا سرانجام شهریور وجود دارد.

او یادآور شد: در راستای توسعه زیر ساختهای ارتباطی ثابت و همراه همچنین افزایش بهره مندی و دسترسی به سرویسهای ارتباطی در نقاط شهری و روستایی به ویژه در شرایط ویژه فعلی و ضرورت بیش از پیش دسترسی به سرویس اینترنت برنامه ریزی و اقدام لازم اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تاکید کرد: گاهی اوقات قطع و وصل هایی در اینترنت مشترکان اتفاق می افتد که با توجه به آمار بالای مشترکان و استفاده همزمان آنان، این موضوع طبیعی است.

در حال حاضر بیش از 2 میلیون و 300 هزار شماره تلفن همراه اعتباری و دائمی با ضریب نفوذ 137 درصد در کردستان مشغول بکار بوده و تعداد 938 روستا هم تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول مخابرات است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1761

به "افزایش 65 درصدی ترافیک مصرفی اینترنت در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 65 درصدی ترافیک مصرفی اینترنت در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید