آیا برانکو واقعاً می خواهد سرمربی ایران گردد؟

به گزارش پیامک خنده، طی چند وقت گذشته، برانکو یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی بوده اما او در تمام مصاحبه هایش، تاکید زیادی روی تعهدش به قراردادش با فدراسیون فوتبال عمان داشت و از طرف دیگر، به شکل ویژه ای از دراگان اسکوچیچ حمایت نموده بود.

آیا برانکو واقعاً می خواهد سرمربی ایران گردد؟

او دیروز و در مصاحبه با روزنامه ایران ورزشی، درباره این موضوع گفته بود: دو سال دیگر با تیم ملی عمان قرارداد دارم و تعامل فوق العاده ای هم میان ما وجود دارد. در این مدت هم هرگز با فدراسیون فوتبال ایران مذاکره نکردم و هرگونه خبری در این رابطه شایعه است. چون من به عمان تعهد دارم و می خواهم با این تیم به اهدافم برسم.

در چنین شرایطی، امروز مصاحبه ای از قول برانکو منتشر شده که کاملا در تضاد با صحبتهای قبلی او قرار گرفته است.

برانکو در مصاحبه با رسانه وکرنیجی - که خبرگزاری ایسنا آن را بازنشر نموده است - در پاسخ به احتمال حضور در هر تیمی حتی به عنوان مثال تیم ملی فوتبال ایران گفته است: من مربی تیم ملی عمان هستم. در بهمن ماه قراردادم را برای دو سال دیگر یعنی تا سال 2024 تمدید کردم اما یک بند در قرارداد دارم که در صورت جدایی باید جریمه هایی به فدراسیون فوتبال عمان پرداخت کنم، بنابراین اگر پیشنهادی را بپذیرم، اگر جایی شرایط بهتری پیدا کنم، مسئله ای برای جدایی از تیم ملی عمان ندارم.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2072

به "آیا برانکو واقعاً می خواهد سرمربی ایران گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا برانکو واقعاً می خواهد سرمربی ایران گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید