بهترین کانال های آبی دنیا همچون ونیز ایتالیا برای قایق سواری

به گزارش پیامک خنده، قایق سواری در کانال های آبی یکی از بهترین و زیباترین فعالیت های تفریحی است که می توانید تجربه کنید. شهرهایی مانند ونیز در ایتالیا دارای معروف ترین و بهترین کانال های آبی دنیا برای قایق سواری هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از بهترین کانال های آبی دنیا از جمله ونیز ایتالیا بپردازیم که می توانید تجربه قایق سواری خاطره انگیزی در آنها داشته باشید.

بهترین کانال های آبی دنیا همچون ونیز ایتالیا برای قایق سواری

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

کانال های آبی ونیز ایتالیا

کانال گرانده

یکی از مشهورترین و زیباترین کانال های آبی شهر ونیز، کانال گرانده است. این کانال اصلی ترین شاهراه آبی ونیز به شمار می رود که از وسط شهر می گذرد. کانال گرانده دو سوی شهر ونیز را به هم وصل می کند و می توانید با قایق در آن حرکت کرده و از زیبایی های معماری ساختمان ها و پل های تاریخی اطراف آن لذت ببرید.

کانال جورجو

کانال جورجو یکی دیگر از کانال های ونیز است که کمتر شلوغ است و می توانید تجربه آرامش بخشی در آن داشته باشید. این کانال از کنار برخی از زیباترین کلیساها و ساختمان های تاریخی ونیز می گذرد.

کانال دلا گیوده چا

این کانال یکی از باریک ترین کانال های ونیز است اما حرکت در آن با قایق کوچک بسیار لذت بخش خواهد بود. کانال دلا گیوده چا از کنار برخی از زیباترین پل ها و ساختمان های ونیز عبور می کند.

کانال های آبی آمستردام هلند

شهر آمستردام در هلند نیز دارای کانال های آبی زیبایی است که می توانید تجربه قایق سواری لذت بخشی در آنها داشته باشید.

کانال های حلقوی

کانال های حلقوی آمستردام از زیباترین کانال های این شهر محسوب می شوند. این کانال ها به صورت حلقه های متحدالمرکز در مرکز شهر کشیده شده اند. شما می توانید با قایق در این کانال ها حرکت کرده و از زیبایی منحصر به فرد آنها لذت ببرید.

کانال پرینسه گراخت

این کانال از شمال به جنوب شهر آمستردام کشیده شده و از کنار برخی از بناهای تاریخی و زیبای شهر عبور می کند. بسیاری از قایق های توریستی در این کانال تردد می کنند.

کانال هرن

کانال هرن یکی دیگر از کانال های آبی آمستردام است که از مرکز شهر می گذرد. این کانال پر از کشتی های خانه بامبو می باشد که می توانید سفری آرامش بخش را در آن تجربه کنید.

کانال Rideau در اوتاوا کانادا

کانال Rideau واقع در شهر اوتاوا در کانادا نیز یکی دیگر از کانال های آبی زیبای دنیا برای قایق سواری است. این کانال در مرکز شهر اوتاوا واقع شده و از کنار برخی از بناهای دولتی و تاریخی مهم کانادا عبور می کند. شما می توانید با اجاره یک قایق، ساعت ها به صورت آرام در این کانال شناور شوید و از مناظر زیبای اطراف آن لذت ببرید.

کانال La Seine در پاریس فرانسه

رودخانه La Seine که از وسط شهر پاریس می گذرد یکی از زیباترین کانال های آبی دنیا به شمار می رود. شما می توانید با اجاره یک قایق در این رودخانه حرکت کرده و از تماشای بناها و پل های مشهور پاریس مانند پل اکس و کلیسای نوتردام لذت ببرید. قایق سواری در رودخانه La Seine یکی از بهترین تجربه هایی است که می توانید در پاریس داشته باشید.

کانال های آبی بیرمنگام انگلستان

شهر بیرمنگام در انگلستان دارای شبکه ای از کانال های آبی است که برای قایق سواری بسیار مناسب می باشند. این کانال ها از وسط شهر عبور کرده و به برخی از دریاچه ها و رودخانه های اطراف متصل می شوند. شما می توانید با حرکت در این کانال ها از آرامش و طبیعت زیبای اطراف بیرمنگام لذت ببرید.

کانال های آبی سن پترزبورگ روسیه

سن پترزبورگ روسیه با داشتن صدها کانال و رودخانه، یکی از بهترین شهرهای دنیا برای قایق سواری به شمار می رود. مشهورترین کانال این شهر، کانال گریبویدوف است که از وسط سن پترزبورگ عبور می کند. همچنین رودخانه نوا و فونتانکا نیز کانال های آبی زیبایی برای قایق سواری در سن پترزبورگ محسوب می شوند.

کانال های آبی سوچی روسیه

سوچی در کشور روسیه دارای سواحل مرجانی زیبایی در کنار دریای سیاه است. کانال موسوم به Prosvescheniye که از کنار این سواحل عبور می کند، مکان مناسبی برای قایقرانی و تماشای زیبایی سواحل سوچی می باشد.

نتیجه گیری

قایق سواری در کانال ها و رودخانه ها یکی از بهترین راه ها برای کشف زیبایی های یک شهر است. شهرهایی مانند ونیز، آمستردام، پاریس، سن پترزبورگ و سوچی دارای معروف ترین و زیباترین کانال های آبی دنیا هستند که می توانید تجربه فراموش نشدنی قایق سواری را در آنها داشته باشید. پیشنهاد می کنیم حتما قایق سواری در کانال های آبی این شهرها را به لیست سفرهای خود اضافه کنید.

انتشار: 6 آبان 1402 بروزرسانی: 8 آبان 1402 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1232

به "بهترین کانال های آبی دنیا همچون ونیز ایتالیا برای قایق سواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کانال های آبی دنیا همچون ونیز ایتالیا برای قایق سواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید