واکنش گل محمدی به شایعه رفتن بازیکنانش به پرسپولیس

به گزارش پیامک خنده، سرمربی تیم پدیده مشهد می گوید مقابل تیم خوب و باشخصیتی بازی داریم که سبک بازی مخصوص خود را دارد.

واکنش گل محمدی به شایعه رفتن بازیکنانش به پرسپولیس

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر سایپا اظهار کرد: بعد از 22 روز تعطیلی به لطف دوستان، دوباره بازی می کنیم اما از بازی رسمی دور بودیم . مضرات این دوری از بازی فردا معین می گردد. روزهای سختی داشتیم و فقط تمرین کردیم.

وی اضافه کرد: سایپا شرایط بهتری داشته و فکر می کنم آماده تر باشد. با تصمیمی که در خصوص بازی ما با استقلال گرفته شد فکر می کنم به شخصیت و اقتدار لیگ ما ضربه زد. مقابل تیم خوب و با شخصیتی بازی داریم که سبک بازی مخصوص خود را دارد. بازی با سایپا به هیچ وجه راحت نیست. تا جایی که ممکن بود تمرین کردیم و تیم آماده ای از نظر روحی و جسمانی داریم. تنها نگرانی ام بابت دوری از بازی رسمی پدیده بوده است.

گل محمدی توضیح داد: از طرفداران می خواهم که در این بازی حساس هم مثل قبل از تیم محبوب خود حمایت نمایند. هرچه جلوتر می رویم بازی ها حساس تر می گردد. شدیدا به حضورشان احتیاج داریم و خیلی از مشکلاتی که داریم با حضورشان حل می گردد.

وی در خصوص شایعه جدایی برخی بازیکنان از پدیده و پیوستن به پرسپولیس گفت: تصمیم خود بازیکن برای ماندن بسیار مهم است، اینکه بازیکنی را به زور نگه داریم به نظرم اشتباه است. ضمن دفاع از منافع باشگاه به هر بازیکنی که بخواهد جدا گردد، اجازه می دهیم. حضور در پدیده باید آرزوی هر بازیکنی باشد.

وی در رابطه با کیفیت چمن امام رضا(ع) و بازی روی زمین تیم پدیده گفت: نگرانی بابت بارش باران نداریم، گرچه هواشناسی هم پیش بینی نموده که فردا در مشهد بارش نداریم. از مسوولان تربیت بدنی استان قدس باید تشکر کنم که این امکان را برای پدیده به وجود آوردند که هر هفته یک جلسه تمرین کنیم. واقعا زمین تمرین خوبی نداریم و زمین منزل آباد شرایط خوبی ندارد. خوشبختانه هاشمی جواهری و بقیه دوستان همکاری بسیار خوبی دارند و قرار شد روی زمین استادیوم امام رضا (ع) هم هر هفته یک بار تمرین کنیم. باید از شهردار و استاندار سابق مشهد و خراسان رضوی هم تشکر کنم که در زمان حضور بر مسند کار، بهترین یاری ها را به ما داشتند. برای این عزیزان هر کجا هستند، آرزوی موفقیت می کنم.

همچنین جواد طاری بخش، مدیر رسانه ای پدیده اظهار کرد: رشیدیان، استاندار سابق خراسان رضوی دستور داده بود که یکی از ارگان های دولتی، زمین چمن خود را در اختیار باشگاه پدیده بگذارد اما همچنان این اتفاق رخ نداده است. شدیدا به زمین چمن تمرینی احتیاج داریم و امیدواریم در این خصوص به تنها نماینده خراسان رضوی یاری گردد.

همچنین علی دایی سرمربی تیم سایپا به علت تداخل زمان پرواز تیم با نشست خبری امروز، نتوانست حضور پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 97

به "واکنش گل محمدی به شایعه رفتن بازیکنانش به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش گل محمدی به شایعه رفتن بازیکنانش به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید