واکنش های ادامه دار به سخنان غیربهداشتی یک مقام مسئول

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، با دیدن مهم ترین مقام عالی رتبه حوزه سلامت کشور، برق امید در چشمانش روشن می گردد و نسخه به دست به سمت وزیر بهداشت می آید. با خود تصور می نماید که قطعا چنین مقام مسئولی با دیدن شرایط وی گره از کارش می گشاید.

واکنش های ادامه دار به سخنان غیربهداشتی یک مقام مسئول

نزدیک می گردد و نسخه فیزیوتراپی خود را نشان وزیر بهداشت کشور می دهد و از هزینه بالای فیزیوتراپی و ناتوانی خود در پرداخت آن سخن می گوید.

وزیر نیز نسخه را می بیند و با لحنی تمسخرآمیز تمام امید پیرمرد را زیر پا می گذارد و تنها می گوید: خودت بمال، احتیاج به فیزیوتراپی نداری...

خنده حضار بلند می گردد و کوه امید و غرور پیرمرد با جملات وزیر بهداشت در برابر هزاران چشم فرو می ریزد.

این رفتار چند روز گذشته وزیر بهداشت کشور در برابر پیرمردی بازنشسته بود که به دلیل هزینه بالای ویزیت های فیزیوتراپی به یک مقام مسئول پناه آورده بود و از او درخواست یاری نموده بود.

در روزهای اخیر ویدیو چند ثانیه ای برخورد وزیر بهداشت با این پیرمرد 72 ساله در فضای مجازی پخش گردیده و واکنش شدید کاربران را نسبت به رفتار غیر بهداشتی وزیر بهداشت به دنبال داشته است.

اما رفتار عجیب و دور از عرف وزیر با این فرد حتی واکنش حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور را هم به دنبال داشته است.

در همین راستا حسام الدین آشنا در توئیتی نوشت: با مردم دردمندمان بهداشتی تر سخن بگوییم، بر زخم ها نمک نپاشیم.

از سوی دیگر کاربران فضای مجازی نیز در توئیتر و اینستاگرام نسبت به رفتار وزیر بهداشت واکنش نشان داده و این برخورد را به شدت مورد انتقاد قرار داده اند.

هشتگ #خودت-بمال نیز در واکنش به این موضوع در فضای مجازی موجی انتقادی نسبت به برخورد غیرمسئولانه وزیر به راه انداخته است.

واکنش برخی کاربران فضای مجازی به توضیح ذیل است:

در همین رابطه محمد الهامی فیزیوتراپیست و کارشناس ارشد مدیریت توانبخشی در گفت وگو با خبرنگاران با اظهار تاسف از رفتار وزیر بهداشت با این فرد احتیاجمند، می گوید: سخنان و برخورد وزیر بهداشت با این پیرمرد رفتاری بسیاری توهین آمیز بود که موجب تاسف تمامی فیزیوتراپ های کشور گردیده است.

الهامی بابیان اینکه برخورد وزیر بهداشت باعث شرمساری این فرد احتیاجمند شد، ادامه می دهد: علاوه بر آن، سخنان وزیر بهداشت توهین به رشته فیزیوتراپی و زیر سوال بردن شغل فیزیوتراپ ها بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 51

به "واکنش های ادامه دار به سخنان غیربهداشتی یک مقام مسئول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش های ادامه دار به سخنان غیربهداشتی یک مقام مسئول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید