فوتبال دنیا، اشتباه خواهر کریستیانو رونالدو در طعنه زدن به باشگاه رئال مادرید

به گزارش پیامک خنده، فوتبال دنیا - یکی از اعضای خانواده کریستیانو رونالدو برای طعنه زدن به تیم سابق این بازیکن پرتغالی دچار اشتباه شد.

فوتبال دنیا، اشتباه خواهر کریستیانو رونالدو در طعنه زدن به باشگاه رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس، جنجال های مربوط به جدایی پرحرف و حدیث کریستیانو رونالدو از رئال مادرید ظاهراً پایانی ندارند.

این بار نقش اول داستان خواهر مهاجم یوونتوس، کاتیا آویرو است که با بازنشر خبری در نشریه رکورد پرتغال خواسته یادآوری کند که طرفداران رئال مادرید هنوز کریستیانو رونالدو را از یاد نبرده اند.

این فیلم چند ثانیه ای که در سایت نشریه پرتغالی رکورد قرار گرفته، گروهی از طرفداران رئال مادرید را در استادیوم سانتیاگو برنابئو نشان می دهد که در حال تشویق تیم شان در دربی مادرید هستند، دیداری که به تصور رکورد و کاتیا آویرو، مربوط به دربی شنبه شب بوده غافل از اینکه این فیلم مربوط به یکی از دربی های مادرید در سال 2013 بوده است.

در این کلیپ صدای طرفداران رئال مادرید شنیده می شود که نام کریستیانو رونالدو را فریاد می زنند و همین موضوع سبب شده که رکورد و کاتیا آویرو به نوعی ادعا کنند ستاره پرتغالی هنوز نزد رئالی ها از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

دو موردی که نشان می دهد نشریه رکورد و خواهر کریستیانو رونالدو گاف داده اند، حضور گروهی از طرفداران با لباس گرم است در حالی که دربی شنبه شب در هوایی نسبتاً گرم برگزار شد. مورد دیگر شادی پس از گل طرفداران رئال مادرید است در حالی که دربی این هفته با تساوی بدون گل پایان یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 58

به "فوتبال دنیا، اشتباه خواهر کریستیانو رونالدو در طعنه زدن به باشگاه رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، اشتباه خواهر کریستیانو رونالدو در طعنه زدن به باشگاه رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید