طرح یک کتابفروشی برای خرید کتاب از مخاطبان

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، کتابفروشی نشر افق که در خیابان انقلاب تهران واقع است، طی چند تابستان گذشته، طرح خرید کتاب از مخاطبانش را شروع نموده که این طرح تابستان سال جاری هم اجرا می گردد.

طرح یک کتابفروشی برای خرید کتاب از مخاطبان

به این ترتیب، فروشگاه شماره یک این ناشر که در خیابان انقلاب واقع است، از مشتریان و مخاطبان خود دعوت نموده تا مانند روال پیشین کتاب های خود را به این کتابفروشی بفروشند. زمان اجرای این طرح هم از اول تا 31 شهریور اعلام گردیده است.

طبق اعلانی که نشر افق داده، مشتریان و علاقه مندان می توانند کتاب هایی را که پیش تر خریداری نموده اند و از عناوین چاپ گردیده این ناشر هستند، با یک سوم قیمت پشت جلد به این کتابفروشی واگذار نموده و در عوض، محصولات موجود در کتابفروشی را یا پول نقد دریافت نمایند. کتاب هایی که به این کتابفروشی واگذار می شوند، باید از عناوین نشر افق و از نظر ظاهر سالم باشند.

مسئولان این فروشگاه، کتاب های خریداری گردیده را با نصف قیمت پشت جلدشان، دوباره عرضه خواهند کرد.

هدف این ناشر و کتابفروشی از اجرای طرح مذکور، حمایت از کتاب خوان های جامعه عنوان گردیده است. به علاوه حفاظت از محیط زیست نیز دیگر انگیزه اجرای این طرح عنوان گردیده است. چون کتاب های واگذارگردیده به این کتابفروشی، با برچسب سبز معین خواهند شد. برای این کتاب ها دو قفسه ویژه در این کتابفروشی در نظر گرفته گردیده است.

این کتابفروشی در خیابان انقلاب، جنب سینما سپیده، نبش کوچه اسکو واقع گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 26

به "طرح یک کتابفروشی برای خرید کتاب از مخاطبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح یک کتابفروشی برای خرید کتاب از مخاطبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید