روایت ستاره بریکینگ بد از تعصب و بیگانه هراسی ترامپ

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندی وایر، برایان کرانستون ستاره سریال بریکینگ بد در مصاحبه با ایندی وایر از ارتباط نمایشنامه شبکه نوشته پدی چایفسکی با حال و هوای امروز دنیا و همچنین دیدن نسخه سینمایی این نمایشنامه ساخته سیدنی لومت گفت.

روایت ستاره بریکینگ بد از تعصب و بیگانه هراسی ترامپ

برایان کرانستون گفت: شبکه را وقتی اولین بار از کالج بیرون آمدم دیدم، واقعا چشمگیر، شگفت انگیز، به طرز عجیبی بامزه و باور نکردنی بود. این اثر با ذهن من هیچ ارتباطی نداشت چون در آن موقع فکر می کردم هرچیزی والتر کرونکایت (گوینده خبر برجسته شبکه سی بی اس) به ما می گوید واقعیت دارد. برای من واضح و روشن نبود که خبرها بسته بندی شده دست ما می رسد. الان هم همین گونه است همان چیزی که الان می بینیم.

در مشهورترین دیالوگ فیلم که یکی از مشهورترین دیالوگ های تاریخ سینماست، هاوارد بیل شخصیت اصلی شبکه از مردم آمریکا می خواهد پنجره ها را باز نمایند و فریاد بزنند من عصبانی هستم و دیگه حاضر نیستم این وضع رو تحمل کنم. کرانستون درباره این جمله می گوید این لحظه یکی از احساسات سرکوب شده جامعه را که خشم است بازگو می نماید.

بازیگر نقش والتر وایت در سریال بریکینگ بد در پاسخ به این سوال که آیا شباهتی بین ترامپ و هاوارد بیل شبکه می بیند (شخصیت هاوارد بیل در شبکه نیز همچون ترامپ از بی اعتمادی به رسانه ها سخن می گوید.) گفت: به نحوی شباهتی به هم دارند، ترامپ یک پیغام دارد، او همچنین می تواند طیف وسیعی از مردم را که این پیغام برایشان مهم است قانع کند. اما سپس چیزهایی می گوید که درست نیستند و مملو از بیگانه هراسی و تعصب است. پیغام ترامپ با هاوارد بیل که می گوید تلویزیون ها را خاموش کنید متفاوت است.

نمایش شبکه با بازی برایان کرانستون روز 6 دسامبر در برادوی روی صحنه می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 105

به "روایت ستاره بریکینگ بد از تعصب و بیگانه هراسی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت ستاره بریکینگ بد از تعصب و بیگانه هراسی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید