آنالیز اصلاح وضعیت روشنایی و نورپردازی پایتخت

به گزارش پیامک خنده، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از آنالیز وضعیت نورپردازی در شهر خبرداد.

آنالیز اصلاح وضعیت روشنایی و نورپردازی پایتخت

ناهید خداکرمی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد انتها جلسه کمیته نور که در شورای شهر برگزار گردید گفت: شورای شهر قبلی مصوبه ای را در مورد نورپردازی و روشنایی در شهر داشته است که براساس این مصوبه شهرداری می بایست ظرف مدت شش ماه کمیته ای را برای آنالیز و اصلاح وضعیت روشنایی و نورپردازی در شهر تشکیل می داد.

وی با بیان اینکه با وجود گذشت سالها از این مصوبه، هنوز کمیته مذکور تشکیل نگردیده است، اضافه نمود: آنالیز ها نشان داد که نه تنها این کمیته علیرغم معین بودن اعضایش هنوز تشکیل جلسه نداده، بلکه سازمان زیباسازی به صورت جسته و گریخته اقداماتی انجام داده که این فعالیت ها نیز هماهنگ گردیده نبوده است.

خداکرمی اضافه نمود: در این کمیته سعی داریم که در مورد ایجاد روشنایی با استفاده از انرژی خورشیدی و صرفه جویی حداکثری برق را در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کوشش ما این است که نور و روشنایی به منبع آرامشی برای تهرانی ها تبدیل گردد، گفت: در جهان برای تاثیر بصری نور و روشنایی که آرامش بخشی بیشتری داشته باشد نه تنها از چراغ های پرمصرف استفاده نمی نمایند بلکه نور را از پایین به بالا راهنمایی مینمایند و ماهم کوشش می کنیم که ضمن بهره برداری از استانداردهای روز، در نور پردازی از سنت قدیمی خود نیز الهام بگیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 59

به "آنالیز اصلاح وضعیت روشنایی و نورپردازی پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز اصلاح وضعیت روشنایی و نورپردازی پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید