شروع به کار بیست و یکمین کنفرانس ملی شیمی فیزیک ایران در تبریز

به گزارش پیامک خنده، بیست و یکمین کنفرانس ملی شیمی فیزیک ایران با حضور شخصیت های علمی کشور در تبریز شروع به کار کرد.

شروع به کار بیست و یکمین کنفرانس ملی شیمی فیزیک ایران در تبریز

دبیر علمی این همایش در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: این کنفرانس با هدف تبادل نظر بین متخصصین دانشگاهی و صنایع مختلف از امروز به میزبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان شروع گردیده و تا 17 شهریور ادامه دارد.

جابر دنیا بین همچنین در خصوص نقش شیمی در کشور، اظهار کرد: شیمی علمی است که در جنبه های مختلف زندگی نوین وجود دارد و تمامی اصول بنیادی و نظری آن برپایه شیمی فیزیک است.

وی بیان کرد: تمامی کشورهای توسعه یافته از لحاظ علم شیمی فیزیک جلو بوده و در سایر صنایع داروسازی و تولیدات علمی نیز حرفی برای گفتن دارند.

دنیا بین با اشاره به فعالیت های چشمگیر استان در صنایع داروسازی، گفت: اکنون فعالیت های ما به سمت مرتفع کردن مسائل کشور و برطرف نیازهای مردم سوق یافته است.

دبیر علمی کنفرانس ملی شیمی فیزیک ایران در خصوص صندلی آذربایجان شرقی در علم شیمی، گفت: خوشبختانه جزو سه استان برتر کشور هستیم؛ چرا که دانشگاه های استان در علم شیمی پیشتاز هستند.

وی اعلام نمود: در کشور دانشجویان نخبه زیادی وجود دارد که می توانند در صنعت و اقتصاد کشور نقش موثری داشته باشند؛ ولی هیچ گونه اقداماتی از سوی دولت برای بهره مندی از امکانات دانشجویان انجام نمی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 34

به "شروع به کار بیست و یکمین کنفرانس ملی شیمی فیزیک ایران در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار بیست و یکمین کنفرانس ملی شیمی فیزیک ایران در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید