36 هزار تبعه افغانستانی در استان بوشهر سکونت دارند

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، عبدالرضا بشیری عصر دوشنبه در بازدید مسئولان کمیساریای عالی سازمان ملل و اعضای بنیاد خیریه چینی از دوره های آموزشی فنی و حرفه ای اتباع خارجی در بوشهر گفت: در راستای توسعه برنامه های آموزشی برای مهاجرین و پناهندگان در استان بوشهر کوشش های خوبی انجام شده است.

36 هزار تبعه افغانستانی در استان بوشهر سکونت دارند

وی با اشاره به سکونت بیش از 36 هزار تبعه افغانستانی در استان بوشهر اعلام کرد: آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای تاکنون به بیش از 370 نفر از اتباع خارجی در استان بوشهر ارائه شده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر با اشاره به ارائه خدمات آموزشی رایگان به اتباع افغان، توضیح داد: با دستور مقام عالی جمهوری اسلامی ایران آموزش های رایگان به فرزندان مهاجران و اتباع افغانی ارائه می گردد.

بشیری با اشاره به بازدید هیئت چینی از دوره های آموزشی فنی و حرفه ای اضافه نمود: آنالیز خدمات جمهوری اسلامی ایران به پناهندگان و اتباع خارجی از اهداف مهم این بازدید بوده است.

عبدالمجید دراهکی مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر نیز از ارائه آموزش های مهارتی در قالب 18 رشته فنی و حرفه ای برای اتباع خارجه اعلام کرد: این آموزش ها به طور رایگان در دو مرکز فنی و حرفه ای خواهران و برادران شهر بوشهر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 91

به "36 هزار تبعه افغانستانی در استان بوشهر سکونت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "36 هزار تبعه افغانستانی در استان بوشهر سکونت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید