کریمی: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد، صندلی تراکتور برایمان دردناک است

به گزارش پیامک خنده، گروه استان ها - سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور گفت: با شرایطی که در حال حاضر برای تیم به وجود آمده، هر بازی برای ما حکم آخرین بازی و فینال را برای رسیدن به جمع تیم های صعودکننده دارد.

کریمی: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد، صندلی تراکتور برایمان دردناک است

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ فلایر از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، فیروز کریمی، سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور در خصوص ملاقات این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: با توجه به اینکه فردا بازی حساسی با ذوب آهن که همواره جزو رقبای قابل اعتنا بوده داریم، امروز آخرین جلسه تمرینی را برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: من دیر به جمع بچه ها اضافه شدم و به همین دلیل امروز خلاصه ای از کار فردا را در کلاس تئوری به بچه ها گفتم و از آن ها خواستم که بیایند و برنامه ها را به صورت عملی انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: با شرایطی که در حال حاضر برای تیم به وجود آمده، هر بازی برای ما حکم آخرین بازی و فینال را برای رسیدن به جمع تیم های صعودنماینده دارد که تصور می کنم بچه ها متوجه این قضیه باشند و بتوانند در آینده بدون در نظر دریافت امتیازی که می گیریم، بازی خوبی ارائه نمایند.

کریمی اعلام نمود: امتیاز دست خدا است، یک موقع می بینید که خیلی بد بازی کردیم اما صاحب 3 امتیاز شدیم و یک موقع هم خیلی خوب بازی کردیم و فقط یک امتیاز گرفتیم. اما قول می دهم که فردا بر اساس تمرینات و کارهایی که امروز انجام دادیم و از هفته آینده با تمرینات صبح و عصر کار را بهتر می کنیم. نمی خواهیم خیلی زمان ببریم و ان شاءالله بعد از چند جلسه تمرین به شرایطی برسیم که بتوانیم نتایج و بازی های مطلوبی را ارائه بدهیم.

وی در خصوص عدم حضور بعضی بازیکنان در تمرینات و مصدومیت آن ها گفت: ما مصدوم داریم، تعدادی از بازیکنان در تمرین حضور ندارند که متأسفانه بازیکنان تأثیرگذارمان هم هستند. یک تعداد هم مصدوم هستند که با نظر پزشک آرام آرام کار را آغاز نموده اند تا در هفته های بعد به تیم اضافه شوند. مسئله ای که الان داریم، نبود تعدادی از بازیکنان تأثیرگذارمان است که مصدوم بوده و در تمرین غایب هستند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص حواشی اخیر تراکتور و صندلی این تیم در جدول رده بندی گفت: می دانم که در این مدت به طرفداران سخت گذشته است. در جلسه تئوری به بچه ها گفتم، مواقعی هست که با پرسپولیس، استقلال و سپاهان در کورس قهرمانی هستیم و قابل قبول است گاهی این تیم ها بالاتر از ما باشند اما علی رغم احترامی که برای همه تیم ها قائل هستیم، خیلی زور دارد که با این قدمت، صلابت و پیشینه که تراکتور دارد، تیم هایی که اصلاً جایی از اعراب در لیگ برتر هم نداشتند، بالای سر تیم ما باشند.

کریمی ادامه داد: این مقداری برایمان دردناک است اما تلاشمان را می کنیم که ان شاءالله این مشکل را مرتفع کنیم و خودمان را به مدارج بالا برسانیم. از تیم بر مبنای تعداد تمریناتی که انجام می گردد، باید انتظار داشت. طرفداران خوبمان هم باید به این موضوع واقف باشند که هستند.

وی اضافه کرد: تمرینات را فشرده انجام می دهیم تا به شرایطی برسیم که در رقابت با رقبای اصلی مان نتایج قابل قبولی کسب کنیم. درست است که الان صندلی بالایی نداریم اما رقبای اصلی تیم ما در جدول همواره 3 تیم بالای جدول هستند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خاتمه ضمن اشاره به مسائلی که در نیم فصل داشته، گفت: مسائل و گرفتاری های گذشته، مثل نیم فصل که به من گفتند به تراکتور بیایم و همه می دانند که درگیر مسائل زندگی ام بودم؛ مرتفع شده و دیگر وجود ندارد، ان شاءالله اگر خدا عمری داد بتوانم تیم خوبی بسازم که در تبریز به یادگار بماند.

116، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1655

به "کریمی: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد، صندلی تراکتور برایمان دردناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد، صندلی تراکتور برایمان دردناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید