کاپیتان تیم ملی با آریس به توافق نهایی رسید

به گزارش پیامک خنده، به گزارش سایت رادیو ورزش یونان، احسان حاجی صفی مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال ایران با تیم آریس یونان به توافق نهایی رسید به باشگاه یونانی اعلام نموده است به دلیل قرارداد و تعهدی که به سران تیم تبریزی دارد بعد از خاتمه کار این تیم در جام حذفی به یونان خواهد آمد تا قرارداد خود را با این تیم امضا کند.

کاپیتان تیم ملی با آریس به توافق نهایی رسید

تراکتور در نیمه نهایی جام حذفی حضور دارد و در صورتی که سه شنبه همین هفته برابر نفت مسجدسلیمان شکست بخورد، حاج صفی بلافاصله بعد از این ملاقات راهی یونان خواهد شد، ولی در صورتی که تراکتور راهی ملاقات نهایی گردد، سفر بازیکن ایرانی به یونان با تاخیر همراه خواهد بود و این بازیکن بعد از سرانجام ملاقات نهایی جام حذفی و سرانجام کار تراکتور در این رقابت ها به یونان خواهد رفت.

با این حال آنچه که قطعی است، حاج صفی با تیم یونانی به توافق نهایی رسیده است و جواب مثبت خود را به پیشنهاد تیم یونانی اعلام نموده است. این بازیکن ایرانی قبلا در پانیونیوس و المپیاکوس یونان نیز حضور داشت و سابقه بازی در لیگ دسته دو فوتبال آلمان را نیز در کارنامه خود دارد و برای دومین بار حضور در فوتبال یونان را تجربه خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1156

به "کاپیتان تیم ملی با آریس به توافق نهایی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان تیم ملی با آریس به توافق نهایی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید