کارلوس: ما 7 نفر رختکن رئال مادرید کهکشانی را تحت کنترل داشتیم!، لوکزامبورگو به حرف ما گوش نکرد و فقط 3 ماه دوام آورد

به گزارش پیامک خنده، ستاره سابق رئال مادرید از دخالت ستاره های هم دوره خودش در امور مربیان وقت کهکشانی ها سخن گفت.

کارلوس: ما 7 نفر رختکن رئال مادرید کهکشانی را تحت کنترل داشتیم!، لوکزامبورگو به حرف ما گوش نکرد و فقط 3 ماه دوام آورد

به گزارش خبرنگاران، روبرتو کارلوس، ستاره برزیلی سابق تیم فوتبال رئال مادرید در اظهاراتی جنجالی ادعا کرد در دوران او، بازیکنان بزرگ اجازه نمی دادند مربیان اعمال قدرت نمایند و نظم و انضباط را در تیم به وجود بیاورند.

او در این باره گفت: دل بوسکه بیش از سرمربی، شبیه یک دوست بود! به قوانین نیازی نبود. خیلی خوب می دانستیم چه می خواهد. او به ما نمی گفت راس ساعت 11:00 اینجا باشید، زیرا عملاً کسی نمی آمد. تمرینات روز دوشنبه و گاهی سه شنبه ساعت 17:00 برگزار می شد! در طول دوره کهکشانی ها ما 7 نفر همدست بودیم و این، جو خطرناکی را در رختکن تیم ایجاد نموده بود. همواره رختکن را به خوبی کنترل می کردیم و رابطه خوبی با هم داشتیم اما کاماچو اینطور نبود و فقط 10 روز دوام آورد. او به رختکن آمد، به همه سلام کرد و بسیار جدی بود. سپس گفت فردا صبح ساعت 7 همه باید اینجا حضور داشته باشند. ما معمولاً تمرینات را از ساعت 10:30 آغاز می کردیم. با او صحبت کردیم تا سعی کنیم ساعت تمرین را عوض کنیم، چون عادت های خاص خود را داشتیم.

او درباره واندرلی لوکزامبورگو، دیگر سرمربی که توسط فلورنتینو پرز روی کار آمد و دوران ناموفقی در مادرید داشت هم گفت: مشابه همان اتفاق در خصوص او هم رخ داد. بعد از دومین بازی فصل لالیگا، ما رسم داشتیم کیف های خودمان را در هتل بگذاریم و قبل از شام برای صرف یک نوشیدنی برویم. روی میز همواره 2 بطری نوشیدنی بود. رونالدو و من به او گفتیم: استاد، اینجا بازیکنان عادت هایی دارند و شما این ها را می بینید اما سعی نکنید این عادت ها را تغییر دهید. بطری ها را از روی میز برندارید و نوشیدنی های قبل از شام را ممنوع نکنید وگرنه برای خودتان مشکل ساز می گردد. اما او چه کار کرد؟ ابتدا بطری ها را از روی میز برداشت و سپس نوشیدنی ها را ممنوع خاطرنشان کرد. او به حرف ما گوش نکرد و تنها 3 ماه در مادرید دوام آورد. امروز وقتی به گذشته نگاه می کنم، با خود فکر می کنم چطور ممکن است آنقدر دیوانگی نموده باشیم؟ بعد از هر بازی چپ و راست و وسط جت های اختصاصی بودند. ما در فرودگاه خصوصی باراخاس قرار می گذاشتیم و خدا می داند بکام، فیگو یا زیدان کجا می رفتند! همواره باید روز بعد تمرین می کردیم. دعا می کردم که بازی های ما روز شنبه باشند تا یکشنبه ها بتوانم به تماشای مسابقات فرمول یک بروم. من، رونالدو را در سال 1993 دیدم و از آن روز به بعد همواره و همه جا هم اتاقی بودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 457

به "کارلوس: ما 7 نفر رختکن رئال مادرید کهکشانی را تحت کنترل داشتیم!، لوکزامبورگو به حرف ما گوش نکرد و فقط 3 ماه دوام آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارلوس: ما 7 نفر رختکن رئال مادرید کهکشانی را تحت کنترل داشتیم!، لوکزامبورگو به حرف ما گوش نکرد و فقط 3 ماه دوام آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید