کاراسکو از دالیان چین جدا شد و به صورت قطعی به اتلتیکومادرید پیوست

به گزارش پیامک خنده، هافبک هجومی بلژیکی تیم فوتبال اتلتیکومادرید قرارداد قرضی اش با این تیم را قطعی کرد تا فصل آینده هم در متروپولیتانو به دوران بازی اش ادامه دهد.

کاراسکو از دالیان چین جدا شد و به صورت قطعی به اتلتیکومادرید پیوست

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، یانیک کاراسکو با عقد قراردادی 4 ساله با اتلتیکومادرید به صورت قطعی به روخی بلانکو پیوست.

این هافبک هجومی بلژیکی در پنجره جابجایی ماه ژانویه امسال از سوی تیم اصلی اش دالیان ایفانگ چین به اتلتیکومادرید قرض داده شده بود و عملکردش دیه گو سیمئونه را مجاب کرد که او را در روخی بلانکو نگه دارد.

باشگاه اتلتیکومادرید امشب (سه شنبه) با انتشار بیانیه ای از توافق با دالیان ایفانگ برای بازگشت قطعی کاراسکوی 27 ساله اطلاع داد هرچند به حزئیات اقتصادی این توافق اشاره نکرد.

کاراسکو از زمان بازگشتش به اتلتیکومادرید برای این تیم 16 بازی انجام داد که در آنها یک گل زد و 4 پاس گل داد. او که سال 2015 از موناکو به اتلتیکومادرید پیوسته بود در 126 بازی خود در دوره نخست حضورش در این باشگاه 23 گل زد و 17 پاس گل داد. کاراسکو ماه فوریه سال 2018 اتلتیکومادرید را به مقصد چین ترک کرد اما در آنجا روزهای چندان پرفروغی را سپری نکرد و به همین دلیل تصمیم به بازگشت به لالیگا گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1169

به "کاراسکو از دالیان چین جدا شد و به صورت قطعی به اتلتیکومادرید پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراسکو از دالیان چین جدا شد و به صورت قطعی به اتلتیکومادرید پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید