چین: امیدواریم طرف های برجام با گفتمان مشکلاتشان را حل نمایند

به گزارش پیامک خنده، سخنگوی وزارت امور خارجه چین ضمن انتقاد از سیاست آمریکا در برابر ایران، گفت که امیدوار است اعضای برجام اختلافات مربوط به پایبندی به تعهداتشان را به وسیله گفتمان حل نمایند.

چین: امیدواریم طرف های برجام با گفتمان مشکلاتشان را حل نمایند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایسنا، صفحه رسمی توییتر سخنگوی وزارت خارجه چین در پیامی توییتری نوشت که لیجیان جائو، سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور، امروز در نشست مطبوعاتی خود درباره رویکرد آمریکا نسبت به توافق هسته ای گفت: خروج آمریکا از برجام و فشار حداکثری آن بر ایران، منشا اصلی تنش ها پیرامون مسئله هسته ای ایران است.

ژائو در ادامه گفت: چین امیدوار است که تمامی طرف ها بتوانند در چارچوب کمیسیون مشترک برجام باقی بمانند و اختلافات مربوط به پایبندی را به وسیله گفتمان و رایزنی حل نمایند.

اظهارات سخنگوی وزارت خارجه چین در پی این مطرح می گردد که پس از تعلل کشورهای اروپایی عضو برجام در عمل به تعهداتشان، وزیر امور خارجه کشورمان در نامه ای به جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، عدم پایبندی این کشورها به اجرای تعهداتشان را به کمیسیون مشترک برجام ارجاع داده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1075

به "چین: امیدواریم طرف های برجام با گفتمان مشکلاتشان را حل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: امیدواریم طرف های برجام با گفتمان مشکلاتشان را حل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید