پاسخ فدراسیون فوتبال به ادعای دوپینگی کاپیتان پرسپولیس

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فدراسیون، توحید سیف برقی در مورد موضوع دوپینگ ورزشکاران فوتبال و انجام نمونه گیری ها در فوتبال گفت: تمام امور مرتبط به بحث دوپینگ شامل نمونه گیری از تیم ها، مدیریت نتایج تا سال 2015 -2014 زیر نظر فدراسیون فوتبال بود، ولی بعد از آن بر اساس صلاحدید مدیران ارشد فدراسیون، تا به امروز این مسئولیت بر عهده ستاد مبارزه با دوپینگ (نادو) قرار گرفته است و از آن سال، فدراسیون فوتبال در هیچ بخشی از فرایند کنترل دوپینگ شامل انتخاب تیم، انتخاب بازیکن، نمونه گیری و مدیریت نتایج، بر اساس قانون آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ و نیز قوانین مبارزه با دوپینگ فیفا 2021 دخالتی ندارد.

پاسخ فدراسیون فوتبال به ادعای دوپینگی کاپیتان پرسپولیس

رئیس کمیته پزشکی در ادامه گفت: نهایتا مسئولیت انتخاب تیم ها، بازیکنان، مدیریت نتایج، مجازات ها و تمامی بحث های حقوقی بر عهده نادو است و دوباره تاکید می کنم فدراسیون فوتبال هیچ مسؤولیتی در این خصوص ندارد.

وی گفت: تنها زمانی که تست یک بازیکن فوتبال مثبت اعلام می گردد نماینده پزشکی فدراسیون فوتبال به جلسات دعوت می گردد که معمولا خود من بنده در نشست های نادو حضور پیدا می کنم. فدراسیون فوتبال بر اساس قانون و موضوع تضاد منافع حق دخالت در امور مرتبط با دوپینگ را ندارد.

به گزارش خبرنگاران، در روزهای گذشته فیلمی از سیدجلال حسینی مدافع و کاپیتان پرسپولیس بعد از بازی با سپاهان منتشر شده است که به شدت نسبت به دریافت تست دوپینگ از وی اعتراض می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1621

به "پاسخ فدراسیون فوتبال به ادعای دوپینگی کاپیتان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ فدراسیون فوتبال به ادعای دوپینگی کاپیتان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید