واکاوی کارت های قرمز استقلالی ها و گردن زخمی هافبک فولاد

به گزارش پیامک خنده، دلیل اخراج دو بازیکن تیم فوتبال استقلال و فرهاد مجیدی، سرمربی آبی پوشان در جریان ملاقات با فولاد خوزستان در ملاقات معوقه هفته هفدهم لیگ برتر معین شد.

واکاوی کارت های قرمز استقلالی ها و گردن زخمی هافبک فولاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، روز گذشته ملاقات معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بین تیم های فولاد خوزستان و استقلال در حالی با نتیجه 2 بر یک به سود خوزستانی ها به سرانجام رسید که این ملاقات سه اخراجی داشت. علی کریمی، هافبک استقلال به دلیل خطا و فرهاد مجیدی به خاطر اعتراض اخراج شدند. در نیمه دوم، عارف غلامی، مدافع جوان استقلال با اعتراض شدید به تصمیم داور کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد تا استقلال 9 نفره به بازی ادامه دهد.

پس از سرانجام بازی، انتقادهای زیادی از سوی استقلالی ها نسبت به داور صورت گرفت که اخراج کریمی سختگیرانه بوده و همین مسئله باعث عصبانیت مجیدی شده است. در صحنه اخراج کریمی، سیدمهدی سیدعلی داور میدان در یک متری صحنه بوده و اعتقاد داشته است که کریمی به گردن محمد آبشک، هافبک فولاد ضربه زده است. شدت ضربه به حدی بوده که باعث آسیب دیدگی آبشک شده است. هافبک استقلال اعتراض می نماید که پیش از ضربه زدن، بازیکن حریف پیراهن او را کشیده است اما داور اعتقاد داشته که اگر هافبک فولاد مرتکب خطایی هم شده باشد، باید آوانتاژ می داد، چرا که مهدی قائدی پس از آن در گوشه زمین صاحب توپ شده و این بازیکن استقلال بوده که بی محابا مرتکب خطا شده است.

تصویر شرایط آسیب دیدگی گردن محمد آبشک در برخورد با علی کریمی را در زیر مشاهده می کنید:

به دنبال این صحنه، مجیدی، سرمربی استقلال به شدت به تصمیم داور اعتراض می نماید و وارد زمین می گردد. داور طبق قانون می تواند به دلیل ورود سرمربی به زمین او را اخراج کند اما گویا شنیده می گردد سرمربی استقلال از الفاظی استفاده نموده که سیدعلی را وادار به دادن کارت قرمز نموده است. اعتراض های مجیدی حتی بین دو نیمه نیز ادامه داشت و داور و ناظر بازی گزارش صحبت های او را به کمیته انضباطی ارسال نموده اند.

اخراج غلامی حواشی چندانی نداشت، چرا که مدافع استقلال در صحنه اول خطای شدیدی انجام می دهد و کارت زرد می گیرد. در صحنه دوم با اعتراض به سمت داور می رود تا با دریافت کارت زرد دوم، استقلال 9 نفره گردد. پس از سرانجام بازی، کادر فنی و بازیکنان به غلامی معترض می شوند که چرا تیم را 9 نفره نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1058

به "واکاوی کارت های قرمز استقلالی ها و گردن زخمی هافبک فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکاوی کارت های قرمز استقلالی ها و گردن زخمی هافبک فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید