هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قانونی به کارش ادامه خواهد داد

به گزارش پیامک خنده، قربانعلی الماسخاله در تبادل نظر با مهر درباره تایید جدول زمانبدی فرایند اصلاح اساسنامه و قوانین انتخاباتی فدراسیون توسط فیفا گفت: نقشه راه مدنظر فیفا به خوبی توسط فدراسیون فوتبال در حال اجرا است و این موضوع سنگ بنای مهمی برای برنامه ریزی های آینده است.

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قانونی به کارش ادامه خواهد داد

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

الماسخاله ادامه داد: در این جهت فدراسیون در بخش های مختلف از مشاوره مجمع بهره برده است و امیدوارم اساسنامه جدید باب تازه ای را در راه توسعه فوتبال کشور باز کند.

وی ادامه داد: طبیعی است در فرایند فعلی و با تاییدات فیفا، هیات رییسه فدراسیون به شکل قانونی به فعالیت خود تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی ادامه می دهد.

رئیس هیات فوتبال گیلان ادامه داد: امیدوارم با طراحی اجرا شده در حوزه کمیته حقوقی و تدوین مقررات و کوشش های فدراسیون در زمان و موعد مقتضی فرایند مربوطه انجام گردد و نظرات فیفا تامین گردد. در مجموع سرعت عمل فدراسیون در بحث تطبیق اتفاق مبارکی است.

الماسخاله اضافه کرد: نکته مهم دیگر در مقطع فعلی این است که همه باید توجه ویژه ای به موضوع استقلال هیات ها داشته باشند. اینکه از گوشه و کنار می شنویم بعضی هیات های دیگر قصد دخالت در امور مربوط به مجمع استان های دیگر را دارند به نظرم اتفاق بدی است.

وی اعلام نمود: فوتبال بر اساس ساختار و اساسنامه شکل گرفته است و طبعا بعضی اظهارات خارج از این قاعده کلی محسوب می گردد. آن افرادی که درباره هیات دیگری صحبت می نمایند اگر روزی همین اتفاق برای خودشان بیفتد و هیات دیگری درباره عملکردشان صحبت کند مسرور می شوند؟ فراموش نکنیم مجامع هیات ها، پایگاه قانونی هستند که وظایف مربوط به آنالیز عملکرد روسای هیات را برعهده دارند و خارج از این قاعده نباید موضوعی را تحمیل کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 958

به "هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قانونی به کارش ادامه خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قانونی به کارش ادامه خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید