نگرانی از فروپاشی استارت اپ های اروپایی به خاطر کرونا

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، رهبران صنایع مختلف از اتحادیه اروپا خواسته اند تا نسبت به اختصاص بودجه برای استارت اپ ها اقدام کند. هدف از این کار یاری به توسعه فناوری های جدید برای مقابله با ویروس مرگبار کرونا اعلام شده است.

نگرانی از فروپاشی استارت اپ های اروپایی به خاطر کرونا

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

یافته های مؤسسه تحقیقاتی پیچبوک نشان می دهد سرمایه گذاری های صورت گرفته بر روی استارت اپ های 10 کشور اروپایی در سه ماهه اول سال 2020 نسبت به مدت مشابه سال قبل نصف شده و اگر برای تغییر این شرایط اقدام جدی انجام نگردد، بسیاری از این استارت اپ ها قادر به ادامه فعالیت و انجام اقدامات خلاقانه و نوآورانه نخواهند بود.

بسیاری از شرکت ها و صنایع اروپایی از اتحادیه اروپا خواسته اند تا از استارت اپ ها به طور جدی تری حمایت کند تا آنها بتوانند نقش موثرتری برای مقابله با ویروس کرونا ایفا نمایند. در نامه مشترکی که در این زمینه برای اورسولا فون دره لاین ارسال شده، تصریح شده که تداوم شرایط فعلی موجب توقف رشد بخش فناوری در اروپا شده و استارت اپ ها را مجبور به بازنگری در مدل های کسب کار و کاهش شدید هزینه ها و در نهایت توقف فعالیت خواهد نمود.

در ادامه این نامه شرایط موجود یک فرصت نیز دانسته شده که می تواند منجر به افزایش همکاری و هماهنگی میان کشورهای دنیا و تقویت خلاقیت و نوآوری گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 867

به "نگرانی از فروپاشی استارت اپ های اروپایی به خاطر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی از فروپاشی استارت اپ های اروپایی به خاطر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید