منطقه 21 تهران در کاهش تلفات تصادفات پیشی گرفت

به گزارش پیامک خنده، رئیس پلیس تهران عظیم برترین های کاهش تصادفات مناطق پلیس راهور تهران عظیم را معرفی کرد و گفت: منطقه 21 تهران در کاهش تلفات تصادفات پیشی گرفت.

منطقه 21 تهران در کاهش تلفات تصادفات پیشی گرفت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت صبح امروز در کمیسیون آنالیز تصادفات پلیس راهور فاتب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران، یکی از اهداف والا و مهم پلیس راهور فاتب را، کاهش تصادفات و تلفات انسانی در رانندگی دانست و از تلاش شبانه روزی همکاران خود در حوزه پلیس راهور تهران عظیم قدردانی کرد.

وی در ادامه، منطقه 21 را به عنوان رتبه اول با 13 نفر کاهش، مناطق 20 و 27 را با 11 نفر کاهش و منطقه 26 را با 9 نفر کاهش تلفات به عنوان رتبه های اول تا سوم معرفی کرد.

همچنین در این جلسه، دیگر رؤسای مناطق پلیس راهور فاتب، با توجه به اینکه در سال 1398 نسبت به سال 1397 به میزان 61 نفر که معادل 9٪ کاهش تلفات انسانی و کاهش تصادفات داشته اند را نیز مورد تفقد قرار داد و با اهدای لوح از زحمات آنان قدردانی کرد.

سردار رحیمی در ادامه با تاکید بر اهمیت انضباط بخشی اجتماعی و ترافیکی، ارتقا مهارت کارکنان، اجرای دقیق و مقتدرانه قانون، تسهیل عبور و مرور، کاهش حوادث و سوانح رانندگی و کاهش تلفات انسانی، خواهان تلاش مجدانه و سعی و تلاش بیشتر کارکنان پلیس راهور فاتب در مورد کاهش تلفات و تصادفات شد.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه نیز سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران عظیم گزارشی از اقدامات، فعالیت ها در حوزه کاهش تصادفات و همچنین میزان حضور حداکثری کارکنان پلیس راهور فاتب در ایام شیوع بیماری کرونا ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 971

به "منطقه 21 تهران در کاهش تلفات تصادفات پیشی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه 21 تهران در کاهش تلفات تصادفات پیشی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید