منصوریان: خطیبی به من بی احترامی نکرد، ناظر بازی با تراکتور به من فحاشی کرد!

به گزارش پیامک خنده، سرمربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه خطیبی به من بی احترامی نکرد، درخواست کرد که کمیته انضباطی در صورت امکان کارت قرمز خطیبی را ببخشد.

منصوریان: خطیبی به من بی احترامی نکرد، ناظر بازی با تراکتور به من فحاشی کرد!

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت فوری از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، علی رضا منصوریان، سرمربی آلومینیوم اراک درباره ملاقات با تراکتور که با پیروزی تیمش همراه شد، اظهار کرد: موضوعی هست که من را اذیت می نماید. در بین دو نیمه متوجه نبودم که رسول خطیبی به رختکن نرفته است و گوشه نیمکت نشسته است. ما روز قبل از بازی با رسول خطیبی قهوه خورده بودیم. بین دو نیمه من به داور گفتم که می توانست صحنه ای را پنالتی بگیرد که رسول از کوره در رفت. من هم به خاطر این که رسول هفت سال از من کوچک تر بود از کوره در رفتم و به هم پرخاش کردیم. البته رسول هیچگونه بی احترامی به من نکرد. از کمیته انضباطی خواهش می کنم که اگر ممکن است کارت قرمز من را نگه دارد و کارت قرمز رسول خطیبی را به کارت زرد تبدیل کند.

او اضافه کرد: بازی ما با تراکتور به خاطر جابجایی من و رسول حائز اهمیت بود. گله ما از آقای جلال مرادی است. او سه لفظ در حین بازی به کار برد. من لفظ شماره یک را در برنامه می گویم و لفظ شماره سه هم به کمیته انضباطی می گویم و توقع برخورد قاطع دارم. ایشان اول بازی به عنوان ناظر مسابقه باید به ازای هر اشتباه، تیک بزند و تیم ها براساس آن جریمه می شوند. دروازه بان ما نزدیک یک دقیقه و 20 ثانیه دیرتر از زمین بازی خارج شد. من دیدم دروازه بانم به حالت عصبانی و گریان به رختکن آمد. از طرفی دیدم که مربی دروازه بانم می خواهد مشت به دیوار بکوبد. ماجرا از این قرار بود که آقای جلال مرادی گفته که کارت بازی پورحمیدی (دروازه بان) را بدهید و من نمی گذارم او بازی کند. همچنین وقتی خواست رسول خطیبی را به بیرون ببرد به رسول گفت که نسخه منصوریان را پیچیده ام. چنین صحبتی یعنی چه؟

سرمربی آلومینیوم اراک ادامه داد: در سرانجام بازی هم به من گفتند که بروم روی جلال مرادی را ببوسم اما او با الفاظ رکیکی به من بی احترامی کرد. من شکایتم را به کمیته انضباطی اعلام می کنم و اگر به نتیجه نرسد به مراجع قضایی می برم و تنها در صورتی کوتاه می آیم که او بیاید و بگوید آن لحظه عصبانی بوده و از کوره در رفته است. من هم به بزرگی خودم می بخشم. نمی دانم چرا هر وقت می خواهیم با داور چهارم هم صحبت کنیم، آقا جلال را می بینیم.

منصوریان در ادامه گفت وگویش با برنامه فوتبال برتر درباره شرایط چمن استادیوم تیمش شرح داد: چمن ما پاره شده است! و در حالی که استادیوم هر استانی که تیم لیگ رجحان دارد به آن تیم لیگ رجحان داده می گردد، اما استادیوم ما در مزایده به هیات دو و میدانی استان واگذار شده است. آیا تربیت بدنی استان خبر نداشته که تیم آلومینیوم وجود داشته است؟ آسیب این ماجرا به تیم ما می رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1592

به "منصوریان: خطیبی به من بی احترامی نکرد، ناظر بازی با تراکتور به من فحاشی کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: خطیبی به من بی احترامی نکرد، ناظر بازی با تراکتور به من فحاشی کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید