منابع لبنانی از فشار های فرانسه به طرف های لبنانی خبر دادند

به گزارش پیامک خنده، یک شبکه لبنانی اطلاع داد که چند کشور بویژه فرانسه به طرف های لبنانی برای تشکیل دولت در این کشور فشار آورده اند.

منابع لبنانی از فشار های فرانسه به طرف های لبنانی خبر دادند

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، شبکه ام تی وی لبنان، شامگاه، امروز (دوشنبه)، از اعمال فشار چند کشور به گروه های لبنانی اطلاع داد.

این شبکه لبنانی اطلاع داد که طبق اطلاعاتی که دریافت نموده، چند کشور بویژه فرانسه برای تسریع تشکیل دولت لبنان حداقل تا پیش از ماه جاری میلادی چند تماس داشته اند و فشارهایی علیه طرف های لبنانی اعمال نموده اند.

شبکه لبنانی الجدید نیز در همین ارتباط اطلاع داد که محتمل است هیأت بلندپایه ای از فرانسه فردا (سه شنبه) برای احیای ابتکار فرانسه وارد لبنان گردد.

طبق گزارش این شبکه لبنانی این سفر احتمالی پس از تماس تلفنی امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه با میشل عون همتای لبنانی او است.

سعد الحریری نخست وزیر پیشین لبنان و رئیس جریان المستقبل در رایزنی های اخیر پارلمانی 65 رأی از مجموع 120 رأی نمایندگان را به خود اختصاص داد و هم اکنون به عنوان مأمور تشکیل کابینه در لبنان فعالیت دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1238

به "منابع لبنانی از فشار های فرانسه به طرف های لبنانی خبر دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منابع لبنانی از فشار های فرانسه به طرف های لبنانی خبر دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید