مسی پس از دریافت ششمین کفش طلا: قهرمانی در لالیگا مهمترین موضوع است

به گزارش پیامک خنده، لیونل مسی کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا، ششمین کفش طلای خود را کسب کرد.

مسی پس از دریافت ششمین کفش طلا: قهرمانی در لالیگا مهمترین موضوع است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عصر امروز (چهارشنبه) لیونل مسی جایزه کفش طلایی فوتبال اروپا در فصل 19-2018 را از نشریه مارکا دریافت کرد. او فصل گذشته در 34 مسابقه ای که در ترکیب بارسلونا در لالیگا به میدان رفت، 36 گل به ثمر رساند. مسی که 9 سال پیش نخستین کفش طلای خود را دریافت نموده بود، ششمین کفش طلای خود را به دست آورد.

خوان ایگناسیو گایاردو، مدیر نشریه مارکا این جایزه را به فرزندان مسی داد تا آنها این عنوان را به کاپیتان بارسلونا تقدیم نمایند. مسی پس از دریافت این جایزه گفت: از تمام حاضران در مراسم، از جمله خانواده ام تشکر می کنم. همچنین سوارس و آلبا که برای کسب این جایزه خیلی به من یاری کردند. بدون یاری هم تیمی هایم نمی توانستم به این عنوان برسم و این جایزه را به آنها تقدیم می کنم.وی در خصوص هدفش در این فصل به همراه آبی واناری پوشان کاتالونیا توضیح داد: مشخصاً لیگ قهرمانان اروپا عنوانی ویژه است و هر سال می خواهیم این جام را بالای سر ببریم، اما لالیگا مهمترین عنوان محسوب می گردد. مسابقاتی که باعث می گردد در بقیه رقابت ها هم خوب باشید. اگر شما در لیگ و جام حذفی بازی نکنید، نمی توانید در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد خوبی داشته باشید. ما در بارسلونا همواره از لیگ قهرمانان اروپا نام می بریم، اما لیگ و جام حذفی را فراموش نمی کنیم.

کیلیان امباپه که 33 گل در لوشامپیونه فرانسه به ثمر رساند، نزدیکترین بازیکن به مسی برای کسب این جایزه بود و فابیو کوالیارلا از سمپدوریا با به ثمر رساندن 26 گل، در صندلی سوم نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 476

به "مسی پس از دریافت ششمین کفش طلا: قهرمانی در لالیگا مهمترین موضوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی پس از دریافت ششمین کفش طلا: قهرمانی در لالیگا مهمترین موضوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید