مزدوران ائتلاف عربی به یک دختربچه یمنی تجاوز کردند

به گزارش پیامک خنده، نقض های روزانه ائتلاف عربی و مزدورانش در استان الحدیده تنها به نقض های نظامی و حملات توپخانه ای به محله ها و مناطق مسکونی محدود نمی شود بلکه آن ها جنایت های دیگری را نیز در مناطق تحت سیطره خود علیه ساکنان مرتکب می شوند.

مزدوران ائتلاف عربی به یک دختربچه یمنی تجاوز کردند

به نقل از شبکه خبری المسیره، یکی از جنایت های شنیع مزدوران ائتلاف عربی در منطقه حیس در استان الحدیده در غرب این کشور تجاوز مزدوران به یک دختربچه هفت ساله است. مزدوری به نام نعمان سعید عبده سالم 40 ساله در نبود همسرش به دخترخوانده خود تجاوز کرد.

به گفته ساکنان این منطقه، نعمان یکی از مزدوران طارق عفاش است که فورا بعد از وقوع این اتفاق مادر کودک و خانواده اش را بازداشت کرد تا آن ها را مجبور به سکوت درباره این اتفاق کند.

همچنین بعد از درخواست ساکنان برای محاکمه جنایتکار این حادثه وی دستور بازداشت تعدادی از آن ها را داد.

ساکنان این منطقه با درد و حسرت درباره روش وحشیانه ای که گروه های متجاوز بعد از هر جنایتی با آن روبرو می شوند، صحبت می کنند. این مزدوران آن ها را در صورت سکوت نکردن تهدید به قتل و شکنجه می کنند. بسیاری از خانواده های مقتولان در حیس، الخوخه، التحیتا و دیگر مناطق در معرض شکنجه و ظلم از سوی مزدوران سودان و عناصر طارق عفاش قرار گرفته اند.

ساکنان حیس می گویند یورش به خانه ها و تجاوز به زنان و قتل بی گناهان جزو جنایت های پی در پی مزدوران است.

در این راستا احزاب سیاسی و کمیته ملی زنان جنایت تجاوز توسط مزدوران ائتلاف عربی علیه زنان و بچه ها در الحدیده را محکوم کردند.

مرکز بشردوستانه حقوق و توسعه عین، جامعه جهانی و در رأس آن شورای امنیت و شورای حقوق بشر را مسؤول اقدامات تروریستی و غیراخلاقی علیه زنان یمن و تمام جنایت های ائتلاف علیه مردم این کشور دانست.

این مرکز، کشورهای ائتلاف عربی و در رأس آن عربستان و امارات را مسؤول تمام جنایت های مزدورانشان دانست.

این مرکز از جامعه جهانی به ویژه سازمان ملل خواست سکوت کشنده خود را در قبال جنایت های ائتلاف عربی بشکند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1094

به "مزدوران ائتلاف عربی به یک دختربچه یمنی تجاوز کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزدوران ائتلاف عربی به یک دختربچه یمنی تجاوز کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید