مدیران برطرف دغدغه معیشتی مردم در دوران کرونا را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند

به گزارش پیامک خنده، خبرنگاران/کردستان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مدیران و مسئولان استان برطرف دغدغه ها و مسائل معیشتی مردم در دوران کرونا را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

مدیران برطرف دغدغه معیشتی مردم در دوران کرونا را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند

حسین خوش اقبال امروز در جلسه مدیران حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان این مطلب اظهار کرد: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان باید پیگیری امورات و با رعایت اصل پاسخگویی به مردم آن سرلوحه اقدامات اجرایی خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: اقدامات مناسبی برای حمایت از مردم در دوران شیوع بیماری کرونا در استان و کشور به عمل آمده که کافی نیست و مدیران باید با همه توان برای یاری رسانی به مردم کوشش خود را مضاعف نمایند.

خوش اقبال اعلام کرد: باید در همه زمینه ها به دقت انجام وظیفه کنیم و هر جا که احتیاج باشد با اقدامات جهادی برای کاهش مسائل ناشی از گسترش این بیماری حرکت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان همچنین با اشاره به نامگذاری سال جهش فراوری از سوی رهبر انقلاب، ذکر کرد: همه باید برای تقویت شرایط مالی پسا کرونا با پیروی از شعار جهش فراوری کوشش کنیم و نارسایی های موجود در جامعه را به حداقل برسانیم.

خوش اقبال توضیح داد: تحریم و کاهش درآمدهای نفتی و بروز بعضی مسائل باعث بوجود آمدن تنگناه های مالی در کشور شده که ضروریست برای جلوگیری از افزایش میزان بیکاری و یاری به توسعه صادرات و رونق بخش فراوری کوشش کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در انتها یادآور شد: همه مدیران باید صرفنظر از مسائل و دل مشغولی های اداری خود بایستی مسائل ناشی از بیماری کرونا را در اولویت برنامه های خود قرار دهند و با برنامه ریزی دقیق نقش نظارتی و حاکمیتی خود را به نحو احسن انجام داده و با خدمتگذاری صادقانه به مردم در این شرایط حساس آنها را در گذر از شرایط حساس کنون یاری برسانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 913

به "مدیران برطرف دغدغه معیشتی مردم در دوران کرونا را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران برطرف دغدغه معیشتی مردم در دوران کرونا را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید