شهر ملبورن در استرالیا به مدت 6 هفته قرنطینه سراسری شد

به گزارش پیامک خنده، مقامات شهر ملبورن استرالیا در پی افزایش تعداد روزانه مبتلایان به ویروس کرونا تصمیم گرفتند تا این شهر را به مدت 6 هفته قرنطینه نمایند.

شهر ملبورن در استرالیا به مدت 6 هفته قرنطینه سراسری شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، در پی شیوع گسترده ویروس کرونا و ابتلای 191 مورد جدید در 24 ساعت گذشته در ملبورن استرالیا، این شهر به مدت 6 هفته قرنطینه سراسری شد.

پایگاه خبری sbs نوشت، دنیل اندروز، نخست وزیر ایالت ویکتوریا صبح امروز گفت که تمام کلان شهر ملبورن پس از ثبت 191 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در روز سه شنبه، به مدت 6 هفته در قرنطینه قرار خواهد گرفت.

قرنطینه سراسری کلان شهر ملبورن همچنین شامل منطقه Mitchell Shire در شمال این شهر نیز می گردد؛ قرنطینه شهر ملبورن از ساعت 11 و 59 دقیقه شب چهارشنبه (8 جولای) به اجرا گذاشته خواهد شد.

اندروز امروز به خبرنگاران گفت در صورت عدم اعمال اقداماتی شدید مانند این، تعداد موارد جدید ابتلا به کووید 19 به سرعت از کنترل خارج خواهد شد.

ایالت ویکتوریا امروز سه شنبه 7 جولای خبر از ثبت 191 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا داد.

افزایش موارد ابتلا به این عفونت در حالی رخ می دهد که ایالت نیوساوت ولز به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، از نیمه شب امشب مرز های خود با ایالت ویکتوریا را خواهد بست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1071

به "شهر ملبورن در استرالیا به مدت 6 هفته قرنطینه سراسری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر ملبورن در استرالیا به مدت 6 هفته قرنطینه سراسری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید