سکته مدافع سالزبورگ پیش از مصاف با ناپولی

به گزارش پیامک خنده، یکی از بازیکنان تیم فوتبال سالزبورگ اتریش فاش کرد که در جریان تمرینات این تیم پیش از یکی از بازی های اروپایی اش دچار سکته مغزی شده بود.

سکته مدافع سالزبورگ پیش از مصاف با ناپولی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، پاتریک فارکاس فاش کرد که در جریان تمرینات پیش از مصاف تیمش با ناپولی در ماه اکتبر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دچار سکته مغزی شده است.

فارکاس 27 ساله روز 21 اکتبر (29 مهر) در زمین تمرینی تیم فوتبال سالزبورگ دچار این حادثه شد اما باشگاه اتریشی تا این هفته هیچ خبری درباره این اتفاق و شدت آن فاش نکرده بود و اکنون جزئیات این اتفاق تعیین شده است.

فارکاس در یک پیغام ویدئویی گفت: من چیزی برای مخفی کردن ندارم. همه باید بدانند که چه اتفاقی برای من رخ داد. اتفاقی که برایم رخ داد، حمله قلبی بود. وجود یک حفره در قلبم سبب شد که یک لخته خون به مغزم برسد. من 20 دقیقه قبل از تمرین صبحگاه مان 20 دقیقه غش کردم و نه می توانستم راه بروم، نه می توانستم حرف بزنم. در بدن خودم زندانی شده بودم. می خواستم راه بروم اما نمی توانستم. فقط به این فکر می کردم که چه اتفاقی برایم اتفاق افتاده است و برای یک لحظه فکر کردم که همه چیز تمام است.

با مداخله سریع اعضای کادر پزشکی باشگاه سالزبورگ، خطر برطرف شد و اکنون بعد از گذشت دو ماه فارکاس دوباره به تمرینات گروهی تیمش برگشته است.

فارکاس با اعلام اینکه برای برطرف مشکلش احتیاج به عمل جراحی روی قلب او نیست، از احتمال بازگشتش به ترکیب سالزبورگ در ابتدای سال 2020 اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 652

به "سکته مدافع سالزبورگ پیش از مصاف با ناپولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکته مدافع سالزبورگ پیش از مصاف با ناپولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید