سود 24 درصدی وسپهر در 5 روز، عرضه اولیه بعدی چیست؟

به گزارش پیامک خنده، عرضه اولیه وسپهر زیر مجموعه بانک صادرات که 30 شهریور در فرابورس عرضه شد تنها در 5 روز اول بازگشایی در تابلوی معاملات 267 هزار تومان برای خریداران بازدهی به همراه داشت.

سود 24 درصدی وسپهر در 5 روز، عرضه اولیه بعدی چیست؟

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، عرضه اولیه وسپهر متعلق به گروه سرمایه گذاری تامین مالی سپهر از زیرمجموعه های بانک توسعه صادرات 30 مهر همزمان با آخرین مهلت پذیره نویسی صندوق پالایش یکم یا همان دارادوم با قیمت قابل توجهی به نسبت سایر عرضه اولیه ها در بازارفرابورس به عموم سهامداران عرضه شد.

در این عرضه اولیه که با نوسان قیمت 9500 تا 10100 ریال انجام و در سقف قیمتی کشف شد بیش از 5 میلیون و 457 هزار نفر شرکت کردند.

بیشتر بخوانید:

چند میلیون نفر پالایشی یکم خریدند؟ / برای فروش دارادوم چه کنیم؟ / داراسوم چه زمانی عرضه خواهد شد؟

جزئیات عرضه اولیه بانکی هفته آینده در بورس / خرید وسپهر1 چقدر پول نیاز دارد؟

نماد وسپهر در روز 5 مهر ماه یعنی ابتدای هفته جاری در تابلوی معاملات بازار سرمایه در دسترس سهامداران قرار گرفت و توانست در این بازار قرمز پوش و سرشار از ترس و هیجان در طول مدت 5 روز 24 درصد بازدهی برای خریداران به ارمغان بیاورد.

در واقع کسانی که 1100 سهم از عرضه اولیه وسپهر را با قیمت هر سهم 1010 تومان و در مجموع با 1 میلیون و 111 هزار تومان خریداری کرده بودند تنها طی 5 روز 267 هزار تومان سود کرده و ارزش مجموع سهام آن ها در نماد وسپهر به بیش از 1 میلیون و 382 هزار تومان رسید.

گفتنی است عرضه اولیه ها به این دلیل مورد استقبال بیشتر سهامداران قرار می گیرد که عرضه کننده به منظور فروش مطمئن سهم و جذب سرمایه مورد نیاز با قیمت کتری از ارزش واقعی سهم را برای اولین بار عرضه می کند.

عرضه اولیه بعدی

با توجه به اینکه نماد غکورش متعلق به شرکت صنایع بزرگ غذایی کوروش قرار بود در هفته سوم شهریور ماه عرضه اولیه شود و به دلایلی این عرضه انجام نشد به نظر می رسد هفته آینده این نماد ارزنده در بازار فرابورس ایران به عموم سهامداران عرضه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1195

به "سود 24 درصدی وسپهر در 5 روز، عرضه اولیه بعدی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود 24 درصدی وسپهر در 5 روز، عرضه اولیه بعدی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید