سرمربی تیم فوتبال جوانان دختر: راهی سخت را پیش رو داریم

به گزارش پیامک خنده، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان دختر ایران پس از صعود شاگردانش به دور بعدی رقابت های قهرمانی فوتبال زیر 19 سال آسیا گفت: از امروز کارمان آغاز شده و باید سخت تر کوشش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان دختر: راهی سخت را پیش رو داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان درباره دیدار برابر میانمار گفت: بازی سنگین و بسیار سختی بود. بازیکنان کوشش نموده و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.7 شوت به سمت دروازه رفت و به تیرک خورد. شانس با ما یار نبود.

وی گفت:بازیکنان با تمام قوا جنگیدند و فرصتهای خوبی را داشتند که از دست دادند. یک پنالتی خراب شد و شوت هایی که به سمت دروازه حریف زده شد، متاسفانه به گل تبدیل نشد. اما در مجموع بازی خوبی را انجام دادند.

خسرویار ادامه داد: از فدراسیون فوتبال به خاطر حمایت هایش تشکر می کنم و امیدوارم از این پس با حمایت بیشتر از این تیم؛ شرایط را به گونه ای فراهم نمایند که ما بتوانیم با آمادگی کامل همچون گذشته، در مرحله بعدی بازی ها ، حضور داشته باشیم. ما نگاهمان باید به آینده است. چراکه فشار برای ما دو برابر خواهد شد . باید مداوم تمرین کنیم تا دختران ایران زمین کوشش به صندلی خوبی برسند.

وی در ادامه بیان نمود:اولین تجربه سرمربیگری ام با حضور عبدی، حبیبی، شهبازی و حمیدی بسیار فوق العاده بود و با حمایتهای همکارانم و بازیکنانم توانستیم به هدفمان برسیم. اما کار ما اکنون آغاز شده و باید کوششمان را بیشتر کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 81

به "سرمربی تیم فوتبال جوانان دختر: راهی سخت را پیش رو داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم فوتبال جوانان دختر: راهی سخت را پیش رو داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید