رضا خالقی فر: بعد از آمدن مهاجری دیگر شکست نخورده ایم، نفت مسجدسلیمان را دست کم نمی گیریم

به گزارش پیامک خنده، رضا خالقی فر، مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تأکید کرد، شاگردان مهاجری اگر نفت مسجدسلیمان را دست کم بگیرند با مشکل روبرو خواهند شد.

رضا خالقی فر: بعد از آمدن مهاجری دیگر شکست نخورده ایم، نفت مسجدسلیمان را دست کم نمی گیریم

رضا خالقی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شرایط ماشین سازی در تعطیلات لیگ برتر گفت: ما تمرینات را طبق برنامه کادر فنی جلو بردیم و در این تعطیلی روی نقاط ضعف و قوت خودمان بیشتر کار کردیم. از طرفی بازی دوستانه هم انجام دادیم و حالا خودمان را آماده بازی با نفت مسجدسلیمان می کنیم.

وی با اشاره به دیدارهای هفته نهم لیگ برتر و اینکه برخی معتقدند آنها بازی سختی در پیش نخواهند داشت، توضیح داد: اصلاً این طور نیست و بازی آسانی مقابل نفت مسجدسلیمان نخواهیم داشت. این درست است که آنها در بازی های اخیر دو بار مقابل استقلال شکست خوردند، ولی از لحاظ فنی تیم خوبی هستند. ما نفت مسجدسلیمان را دست کم نمی گیریم و اگر این کار را کنیم قطعاً با مشکل روبرو خواهیم شد.

خالقی فر در رابطه با اینکه تیم شان سال جاری قرار دریافت در کدام رتبه از جدول را نشانه گرفته است، گفت: همه تیم ها دنبال بهترین رتبه ممکن هستند، ولی رقابت در لیگ سال جاری بسیار سخت است. خوشبختانه تیم ما روند خوبی داشته است و بعد از آمدن آقای مهاجری دیگر در لیگ برتر و جام حذفی شکست نخورده ایم. هدف مان این است که روند فعلی را ادامه دهیم و می خواهیم در نیمه بالای جدول باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 73

به "رضا خالقی فر: بعد از آمدن مهاجری دیگر شکست نخورده ایم، نفت مسجدسلیمان را دست کم نمی گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا خالقی فر: بعد از آمدن مهاجری دیگر شکست نخورده ایم، نفت مسجدسلیمان را دست کم نمی گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید