دفع حملات داعشی ها در بادیه شرقی حمص

به گزارش پیامک خنده، ارتش سوریه و نیروهای همپیمانش پیروز شدند چندین حمله عناصر گروه تروریستی داعش در بادیه شرقی حمص واقع در مرکز این کشور را خنثی نمایند.

دفع حملات داعشی ها در بادیه شرقی حمص

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک منبع نظامی سوریه گفت که یگان های ارتش سوریه مستقر در بادیه شرقی حمص(مرکز سوریه)، با پیشتیبانی یگان های همپیمان، حملات گروه تروریستی داعش در این منطقه را خنثی کردند.

روزنامه الوطن سوریه به نقل از منبع نظامی مذکور، توضیح داد ارتش سوریه چندین حمله تروریست های داعش بر تعدادی از مواضع نظامی واقع در جاده ای، که منطقه الشولا تا حومه السخنه دورترین نقطه در بادیه شرقی حمص به هم وصل می نماید، دفع کردند.

منبع مذکور گفت، طی درگیری های شدیدی، که چند ساعت جریان داشت، ارتش سوریه توانست حملات را کاملا خنثی و تلفاتی جانی در میان تروریست ها وارد کند.

به گفته همین منبع، جنگنده های ارتش سوریه سلسله حملاتی به مراکز استقرار عناصر داعش در امتداد خطوط درگیری انجام داد و اهداف متحرک این گروه در امتداد حومه بادیه السخنه و در نزدیکی منطقه منتهی به بادیه دیر الزور در دورترین نقطه در حومه شرقی حمص را بمباران کند که در نتیجه آن، شماری از تروریست ها کشته یا زخمی شدند و مهمات شان منهدم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 428

به "دفع حملات داعشی ها در بادیه شرقی حمص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفع حملات داعشی ها در بادیه شرقی حمص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید