خبرنگاران کمیاب ترین گونه جوجه قوی فریادکش در باغ پرندگان تهران به دنیا آمد

به گزارش پیامک خنده، تهران- خبرنگاران - مدیریت بهره برداری مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان تهران گفت: برای نخستین بار در ایران، دو بال جوجه قوی فریادکش در باغ پرندگان تهران به دنیا آمد.

خبرنگاران کمیاب ترین گونه جوجه قوی فریادکش در باغ پرندگان تهران به دنیا آمد

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه چهار مجید قبادی گفت: قوی فریادکش با نام علمی cygnus Cygnus، گونه ای از قو است که در فصل زمستان به نقاط شمالی کشور مهاجرت می نماید.

وی مطرح نمود: ما در مجموعه باغ پرندگان تهران به دلیل ایجاد زیستگاه های طبیعی و برکه های مناسب، فضای مطلوب جهت نگهداری از این گونه پرندگان را فراهم نموده ایم.

قبادی مطرح نمود: تیم دامپزشکی مجموعه توانست با رژیم غذایی و مراقبت های ویژه برای اولین بار در ایران دو بال جوجه زیبا از این گونه کمیاب را تکثیر کند.

به گفته وی، مجموعه باغ پرندگان تهران در امسال پیروز به فراوری و تکثیر بسیاری از گونه های حفاظت شده حیات وحش مانند اگرت ها، حواصیل شب، چنگر، جغد شاه بوف، باقرقره، سهره، طاووسک و ... شده است و تکثیر فلامینگو نیز در برنامه های آینده قرار گرفته است.

فاز جدید باغ پرندگان تهران به همت شهرداری منطقه 4 از ابتدای تیرماه امسال همه روزه از ساعت 11 الی 19 با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پذیرای شهروندان است.

منطقه 4 شهرداری تهران شرقی ترین منطقه تهران است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 970

به "خبرنگاران کمیاب ترین گونه جوجه قوی فریادکش در باغ پرندگان تهران به دنیا آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمیاب ترین گونه جوجه قوی فریادکش در باغ پرندگان تهران به دنیا آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید