خبرنگاران سرکوب شدید معترضان به نژادپرستی در فیلادلفیا

به گزارش پیامک خنده، تهران- خبرنگاران- سرکوب شدید معترضان به نژادپرستی در حالی توسط نیروهای فدرال ترامپ در شهر فیلادلفیا همچنان ادامه دارد که ساعاتی گذشته رییس جمهوری آمریکا سخنرانی انتخاباتی خود در پنسیلوانیا را آغاز کرد.

خبرنگاران سرکوب شدید معترضان به نژادپرستی در فیلادلفیا

به گزارش خبرنگاران از روزنامه محلی فیلادلفیا (The Philadelphia Inquirer)، اعتراضات به نژادپرستی در فیلالفیا بزرگترین شهر ایالت پنسیلوانیا بعد از آن رخ داد که دو تن از نیروهای پلیس این شهر دوشنبه گذشته جوان سیاه پوست 27 ساله ای را به ضرب گلوله کشتند.

با گذشت یک هفته از این قتل بی رحمانه توسط خشونت نیروهای پلیس آمریکا و ادامه اعتراضات مردمی، نیروهای فدرال با توجه به آغاز کارزار انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا سرکوب شدیدی علیه معترضان را آغاز کردند.

در همین رابطه پلیس فیلادلفیا تا کنون چندین نفر را به بهانه ناآرامی های مدنی بازداشت کرده است.

پلیس فیلادلفیا مدعی است که معترضان دست به غارت شهر زده اند و تا به امروز چندین دستگاه ای تی ام و فروشگاه به غارت رفته است.

براساس گزارشات منتشر شده، بعد از کشته شدن والتر والاس جوان سیاه پوست امریکایی تا کنون بیش از 225 نفر بازداشت شده و 60 افسر پلیس محلی در درگیری با معترضان زخمی شده اند.

به رغم بالاگرفتن درگیری میان معترضان و نیروهای فدرال، جیم کنی شهردار فیلادلفیا از ترس کاهش مشارکت مردم در کارزار انتخاباتی ترامپ دستور منع آمد و شد در روز یکشنبه را صادر نکرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1255

به "خبرنگاران سرکوب شدید معترضان به نژادپرستی در فیلادلفیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرکوب شدید معترضان به نژادپرستی در فیلادلفیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید