خبرنگاران سرمربی ملوان: فدراسیون برنامه ای برای فوتبال زنان ندارد

به گزارش پیامک خنده، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال زنان ملوان بندرانزلی گفت: تا به امروز فدراسیون فوتبال برنامه ریزی درستی برای فوتبال زنان نداشته و اگر هم برنامه ای بوده به اجبار کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا اجرا نموده است.

خبرنگاران سرمربی ملوان: فدراسیون برنامه ای برای فوتبال زنان ندارد

اعظم غلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: نبود اردو و ملاقاتهای تدارکاتی برای تیم ملی تاثیر منفی روی ملی پوشان فوتبال خواهد گذاشت. بازیکنان با تجربه که از رده پایه در تیم ملی فوتبال زنان حضور داشتند با نتایج ضعیفی که در آسیا گرفته اند رغبتی برای حضور دوباره در تیم ملی ندارند. گرچه بازیکنان جدید در لیگ برتر با انگیزه هستند و تمام کوشش خود را برای اثبات خود برای ورود به تیم ملی می نمایند.

وی اضافه نمود: تا به امروز فدراسیون فوتبال برنامه ریزی درستی برای فوتبال زنان نداشته و همیشه این برنامه ها با اجبار کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون بین المللی فوتبال برای تیم ملی اجرا شده است. امیدوارم با تغییر و تحول در فدراسیون، نایب رییس زنان بتواند برنامه جدیدی برای فوتبال زنان داشته و آینده نگر باشد. در غیر این صورت تمامی سرمایه ها به هدر می رود، زیرا اکنون شاهد خروج بسیاری از فوتبالیست ها از کشور هستیم و حیف است که این سرمایه ها را از دست بدهیم. امیدوارم این اتفاق بیافتد و انگیزه بازیکنان برای حضور در تیم ملی بالا برود.

سرمربی تیم ملوان در مورد لغو ملاقاتهای لیگ فوتبال زنان بدلیل شیوع ویروس کرونا گفت: وقفه زیادی برای چهار ملاقات پایانی لیگ وجود دارد. در 15 فروردین میزبان هستیم اما شرایط در انزلی بحرانی است. نمی توانیم بدن سازی و تمرین کنیم. در قرنطینه خانگی هستیم و اماکن ورزشی به دستور دادستان از 2 هفته پیش تعطیل شده است. در ملاقات آخر برابر سیرجان باید بازی می کردیم. به سازمان لیگ درخواست دادیم که شرایط تمرین نداریم و آنان باورشان نمی شد زیرا شرایط وخیم انزلی به گوش آنان نرسیده بود. با این وجود با سه بازیکن سرما خورده و سه بازیکنی که بدلیل آنفلوآنزا نتوانستند بازی نمایند به مصاف سیرجان رفتیم.

وی اضافه نمود: هیچ چیزی را نمی توان پبش بینی کرد. نمی دانیم تعطیلی 2 یا سه ماهه است تا برای چهار ملاقات آخر آماده شویم. همه تیم ها ضرر می نمایند زیرا بدن سازی نمی کنیم و جز آسیب چیز دیگری نصیب تیم ها نمی گردد. اکنون به بازیکنانم برنامه ای داده ام تا در منزل تمرین نمایند. باید این بحران را رد کنیم.

غلامی اظهار داشت: در شرایطی در این فصل، سرمربیگری ملوان را برعهده گرفتم که بازیکنان جوان و ذخیره را در تیم داشتم و آنان نمی توانستند به من اعتماد نمایند و باشگاه گفت که برای حفظ سهمیه این تیم سرمربیگری را بپذیرم. پنج هفته طول کشید تا بازیکنان هماهنگ شوند اما اکنون انگیزه آنان بالا و وصف نشدنی است.

وی اضافه نمود: لیگ این فصل حرفه ای و ملاقاتها سخت بود. 5 تیم بالای جدول بدلیل امکانات خوب و بازیکنان عالی از نظر امتیازی فاصله زیادی با تیم های دیگر دارند و چهار ملاقات پایانی برای آنان چندان تاثیرگذار نیست اما برای تیم های وسط جدول این ملاقاتها اهمیت زیادی دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 810

به "خبرنگاران سرمربی ملوان: فدراسیون برنامه ای برای فوتبال زنان ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی ملوان: فدراسیون برنامه ای برای فوتبال زنان ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید