خبرنگاران ملاقات وزیر جهاد کشاورزی با نمایندگان تشکل های مرغداری

به گزارش پیامک خنده، تهران - خبرنگاران - وزیر جهاد کشاورزی با نمایندگان تشکل های مرغداری کشور ملاقات کرد و در جریان مسائل و مسائل آنان نهاده شد.

خبرنگاران ملاقات وزیر جهاد کشاورزی با نمایندگان تشکل های مرغداری

به گزارش یکشنبه وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی در نشست با تعدادی از مدیران عامل تشکل ها و اتحادیه های صنعت مرغداری کشور در جریان مسائل، مسائل و راهکارهای آنان برای توسعه این صنعت، شرایط فراوری و عرضه جوجه یکروزه و گوشت مرغ نهاده شد.

در این نشست موضوعاتی همچون برنامه ریزی واحد و متمرکز برای فراوری، تامین به موقع نهاده ها، رونق صادرات و رویکردهای حمایتی از فراوری کنندگان این صنعت به بحث و آنالیز گذاشته شد.

از نشست وزیر جهادکشاورزی با تشکل ها و اتحادیه های صنعت مرغداری کشور اطلاعات بیشتری اعلام نشده است.

در روزهای گذشته ویدئویی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که نشان می داد بعضی پرورش دهندگان جوجه یک روزه اقدام به معدوم سازی جوجه های مازاد شده اند.

مرتضی رضایی معاون امور فراوریات دامی وزیر جهاد کشاورزی در این زمینه گفت: به دلیل افت قیمت جوجه هایی که در جوجه کشی باقی می مانند و پس از 24 ساعت از عمرشان دیگر بفروش نمی فرایند، بعضی پرورش دهندگان جوجه مجبور به معدوم سازی جوجه های مازاد شده اند.

معاون امور فراوریات دامی وزیر جهاد کشاورزی توضیح داد: قرار بود طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار برای کاهش فراوری، حجم تخم مرغ نطفه دار و تخم مرغ نطفه داری که در دستگاه جوجه کشی قرار می گیرد کاهشی گردد یعنی قبل از اینکه به جوجه تبدیل شوند کاهش فراوری پیدا کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 915

به "خبرنگاران ملاقات وزیر جهاد کشاورزی با نمایندگان تشکل های مرغداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملاقات وزیر جهاد کشاورزی با نمایندگان تشکل های مرغداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید