خبرنگاران حدود 32هزار بازرسی از واحدهای صنفی سیستان&zwnj وبلوچستان انجام شد

به گزارش پیامک خنده، زاهدان- خبرنگاران- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان وبلوچستان گفت: 31هزار و 893 بازرسی از واحدهای صنفی این استان از 20آبان تا 17 آذر با هدف نظارت بر رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا صورت گرفته است.

خبرنگاران حدود 32هزار بازرسی از واحدهای صنفی سیستان&zwnj وبلوچستان انجام شد

داود شهرکی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: در این بازرسی ها به چهار هزار و 761 واحد صنفی تذکر و 793 واحد صنفی که دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکردند نیز پلمب شدند.

وی بیان نمود: موفقیت در بخش مدیریت هوشمندسازی و جلوگیری ازشیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در سیستان وبلوچستان 89.5 درصد بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان وبلوچستان به مشاغل گروه یک (مشاغل ضروری) که در هیچ یک از شرایط های سه گانه تعطیل نمی شوند اشاره نمود و اضافه نمود: واحدهای صنفی که دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکنند به مدت 15 روز پلمب خواهند شد.

وی توضیح داد: واحدهای صنفی گروه یک نیز به دلیل تامین مایحتاج مردم و خدمات رسانی مناسب باید بر اساس دستورالعمل های بهداشتی کوشش ویژه انجام داده و هنگام خدمات رسانی به فاصله گذاری اجتماعی توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران در راستای اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا از اول آذر، واحدهای صنفی که در شهرستان ها منطقه قرمز شیوع این ویروس قرار گرفته اند برای حفظ سلامت خود، خانواده و مردم از بازگشایی واحدهای صنفی خودداری خواهند کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1328

به "خبرنگاران حدود 32هزار بازرسی از واحدهای صنفی سیستان&zwnj وبلوچستان انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حدود 32هزار بازرسی از واحدهای صنفی سیستان&zwnj وبلوچستان انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید