توسعه کسب و کارهای حوزه نفت و گاز مدیریت شد

به گزارش پیامک خنده، سیستم مدیریت پروژه در حوزه نفت و گاز از سوی یک شرکت دانش بنیان طراحی شد.

توسعه کسب و کارهای حوزه نفت و گاز مدیریت شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، احسان نجابت مدیرعامل شرکت دانش بنیان درباره طراحی این سیستم گفت: این سیستم برای مدیریت پروژه تعریف شده که البته حوزه اصلی فعالیت این سیستم در حوزه نفت و گاز است و کار مدیریت پروژه مدارک و فرآیند ها را انجام می دهد.

وی درباره فعالیت های این شرکت گفت: راه چاره های پروژه و سازمان، مدیریت پروژه ها، تعریف و توسعه پروژه و مطالعات امکان سنجی و توسعه کسب وکار از جمله فعالیت های اصلی این شرکت دانش بنیان است.

نجابت درباره میزان اشتغال زایی این سیستم گفت: اجرای سیستم مدیریت پروژه دراصل هم اشتغالزدایی می نماید و هم اشتغال زایی زیرا اجرای سیستم مدیریت امور را به صورت اتوماسیون می نماید و نیروی انسانی حذف می گردد و از طرفی هم بخشی از کار به دست نیروی انسانی سپرده می گردد و تعدادی فرصت شغلی ایجاد می گردد.

وی همچنین به خدمات و محصولات این شرکت اشاره نمود و گفت: تامین مواد مورد احتیاج صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، تامین تجهیزات و ماشین آلات مورد احتیاج پروژه ها، صادرات مواد شیمیایی و پتروشیمیایی و صادرات مشتقات نفتی از جمله محصولات و خدمات این شرکت دانش بنیان است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان به اجرای نوآورانه این سیستم اشاره نمود و گفت: تا پیش از این سیستم مدیریت از خارج از کشور خریداری نمی شده و این سیستم برای نخستین بار در کشور اجرایی شده وخیلی به موضوع خروج از ارز مرتبط نیست.

وی در ادامه گفت: از خدمات این شرکت می توان به راه چاره های مدیریت پروژه و سازمان، مدیریت پروژه ها، مشاوره و توسعه پروژه ها و بالاخره مطالعات امکان سنجی و توسعه کسب وکار اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 172

به "توسعه کسب و کارهای حوزه نفت و گاز مدیریت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه کسب و کارهای حوزه نفت و گاز مدیریت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید