بوستانی: ما رئال مادرید نیستیم و باید از موقعیت ها استفاده کنیم، نمی دانم سرجیو از چه چیزی ناراحت بود

به گزارش پیامک خنده، کریم بوستانی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما رئال مادرید نیستیم که مشکل گل زدن نداشته باشد و باید از موقعیت ها استفاده کنیم.

بوستانی: ما رئال مادرید نیستیم و باید از موقعیت ها استفاده کنیم، نمی دانم سرجیو از چه چیزی ناراحت بود

کریم بوستانی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در واکنش به صحبت های پائولو سرجیو سرمربی صنعت نفت که بعد از بازی، بابت داوری و اعلام دو ضربه پنالتی به سود صنعت نفت به شدت ناراحت بود، گفت: نمی دانم سرجیو از چه چیزی ناراحت بود ولی معتقدم داوری این مسابقه مشکل خاصی نداشت. به اعتقاد من که پنالتی اول در دقیقه یک کاملا درست بود و حتی بازیکن حریف باید اخراج می شد. در پنالتی دوم هم شاید بعضی نظر دیگری داشته باشند ولی داور وسط و داوری که پشت دروازه قرار داشت، با یکدیگر صحبت کردند و در نهایت آن صحنه منجر به اعلام پنالتی شد.

وی تاکید نمود: در این بازی 3 موقعیت تک به تک از دست دادیم که این به خاطر جوان بودن بازیکنان و بی تجربگی آنها بود، ضمن اینکه 5 بازیکن را هم در اختیار نداشتیم. ما رئال مادرید نیستیم که مشکل گل زدن نداشته باشد و باید از موقعیت ها استفاده کنیم. وقتی فرصتی به دست می آید باید به بهترین شکل از آنها استفاده کنیم.

بوستانی با اشاره به بازی بعدی برابر سپیدرود مطرح کرد: این یک بازی مهم برای هر دو تیم است. برای اینکه خودمان را به تیم های بالایی نزدیک کنیم، باید این بازی را ببریم. در واقع این یک مسابقه 6 امتیازی است که امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اینکه خیلی ها معتقدند سقوط استقلال خوزستان قطعی است، گفت: کار سختی داریم و اگر این بازی را می بردیم شرایط خیلی بهتر می شد. با این حال بچه های ما هرگز ناامید نمی شوند، تا آخرین هفته کوشش می کنیم تا در لیگ برتر بمانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 154

به "بوستانی: ما رئال مادرید نیستیم و باید از موقعیت ها استفاده کنیم، نمی دانم سرجیو از چه چیزی ناراحت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوستانی: ما رئال مادرید نیستیم و باید از موقعیت ها استفاده کنیم، نمی دانم سرجیو از چه چیزی ناراحت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید