افزایش 400 تختی بیمارستان های اردبیل

به گزارش پیامک خنده، فرماندار اردبیل گفت: در 6 ماه اخیر 400 تخت به مجموعه های تخت های بیمارستانی اردبیل افزوده شده است.

افزایش 400 تختی بیمارستان های اردبیل

به گزارش خبرنگاران، جواد زنجانی در نشست مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اردبیل اظهار کرد: 6 هزار تعهد اشتغال در سال گذشته داشتیم که به صورت دقیق 95 درصد این میزان اشتغال محقق شده به طوری که سال جاری نیز تعهد اشتغالمان را با ثبت اطلاعات افراد مشغول بکار شده در سامانه اعلام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سال جاری در بخش رونق فراوری و اشتغال با قوت و قدرت بیشتری حرکت می کنیم، اعلام نمود: با تاکید استاندار اردبیل ما نسبت به ثبت اشتغال جدید با کد ملی افراد اقدام می کنیم تا مسئله ای از بابت اشتغال های به وجود آمده رخ ندهد.

زنجانی به افتتاح چندین کارخانه بزرگ در مرکز استان در نیمه اول سال جاری اشاره نمود و گفت: فاز دوم آرتاویل تایر، کارخانه الکل سازی و کارخانه نساجی در فاز دوم در نیمه اول سال جاری و با ظرفیت اشتغال دو هزار نفر راه اندازی خواهد شد.

وی فعال کردن واحدهای راکد و مالی با حجم اشتغال و فراوری بیشتر را یادآور شد و بیان نمود: 111 واحد راکد در سال گذشته فعال شده و سال جاری نیز با شناسایی 400 واحد فراوریی راکد کوشش می کنیم تا زمینه فراوری و اشتغال آنها را با همراهی و یاری دستگاه های مرتبط به ویژه در حوزه صنعت، معدن و تجارت فراهم کنیم.

فرماندار اردبیل ایجاد اشتغال را در سه بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری مهم اعلام نمود و افزود: ما باید به سمت بهره گیری از ظرفیت های سرمایه گذاری حرکت کنیم که در این باب با استفاده از منابع ملی می توانیم واحدهای بسیاری را که راکد یا نیمه تعطیل بودند به چرخه فراوری بازگردانیم.

زنجانی ادامه داد: در قالب ستاد تسهیل و شورای برنامه ریزی شهرستان اردبیل با اولویت واحدهای اشتغالزا توانمندی آنها در دستور کار قرار گرفته و ما در این زمینه ماهانه گزارش هایی را به مردم ارائه خواهیم کرد.

رئیس شورای اشتغال شهرستان اردبیل توضیح داد: کارنامه دولت به رغم فشارهای بین المللی که از سوی استکبار جهانی و مرتجعین منطقه اتفاق افتاده است قابل قبول و در حد مطلوب است اما اطلاع رسانی دقیقی در این حوزه انجام نمی گردد تا زمینه امیدواری و خرسندی مردم فراهم آید.

زنجانی افزود: هر قدمی که اصحاب رسانه و فعالان حوزه اطلاع رسانی در ایجاد امید، نشاط و سرزندگی مردم انجام دهند قطعا خیر و ثواب آن در جهت تثبیت نظام و آرمان های انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی به فعال کردن بیمارستان تروما در نیمه اول سال جاری اشاره نمود و گفت: در 6 ماه اخیر 400 تخت به تعداد تخت های بیمارستانی اردبیل افزوده شده که ارزش آن 400 میلیارد تومان است.

فرماندار اردبیل به اولویت تکمیل و افتتاح پروژه های حوزه آب و خاک و سرمایه گذاری در این زمینه اشاره و اعلام نمود: در بخش نوسازی مدارس و تجهیز واحدهای آموزشی 40 میلیارد تومان اعتبارات ملی جذب استان شده که قطعا تکمیل و راه اندازی این واحدها می تواند زمینه تحصیل مناسب نسل آینده را فراهم کند.

زنجانی گفت: 15 واحد آموزشی اعم از واحدهای آموزشی 6، 9 و 12 کلاسه و مجموعه آموزشی حیات طیبه در حال تکمیل است که بخشی از آنها تا آغاز سالتحصیلی جدید آماده بهره برداری خواهد شد.

وی اظهار کرد: ما معتقدیم در کنار بیان ضعف ها و ایرادات باید نقاط قوت و امیدآفرین نیز به مردم بیان گردد تا زمینه نشاط و سرزندگی افراد جامعه فراهم آمده و امکان توسعه و پیشرفت متوازن بهتر فراهم آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 234

به "افزایش 400 تختی بیمارستان های اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 400 تختی بیمارستان های اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید