استقلال بهترین فرصت را از دست داد، برخی اشتباهات در لیگ تکرار نشود

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تهران تا آستانه یک بازگشت حماسی رفتند اما برخی اشتباهات فردی این فرصت را از آنها گرفت تا در آستانه صعود به نیمه نهایی آسیا، از این موفقیت بی بهره بمانند.

استقلال بهترین فرصت را از دست داد، برخی اشتباهات در لیگ تکرار نشود

ایوب اصغرخانی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به این بازی گفت: بهترین فرصت در اختیار استقلال بود تا به فینال نیمه نهایی و سپس به فینال آسیا راه یابند اما این فرصت به خاطر یکسری اشتباهات به راحتی از دست رفت.

وی افزود: بعد از ثبت دومین گل آبی پوشان و پیش افتادن آنها از السد شرایط برای زدن گل سوم هم مهیا بود اما اخراج شدن روزبه چشمی بالانس بازی را به هم زد و باعث شد برتری تیم ما از بین برود.

پیشکسوت آبی پوشان افزود: شاید خیلی ها به روزبه چشمی خرده بگیرند که چرا اخراج شد. اما باید خودشان را جای او بگذارند و بعد قضاوت نمایند. بازیکن در شرایطی قرار گرفته است که به شدت تحت فشار است و ممکن است برخی رفتارها غیر ارادی و تحت فشار و استرس باشد. این درست است که بازیکنان بزرگ باید در این مواقع خودشان را نشان دهند، اما با این وجود منصفانه نیست که همه کاسه کوزه ها را سر یک بازیکن بشنمایند و یک نفر را مورد هجمه قرار دهند. همانطور که در یک پیروزی و موفقیت همه تیم سهیم هستند، در شکستها و ناکامیها هم همه با هم سهم دارند. حتی آنهایی که روی نیمکت نشسته اند.

اصغرخانی در ادامه بیان داشت: این بازی گذشته و باید از اتفاقات آن درس گرفت و از تجربیاتش در لیگ و جام حذفی استفاده کرد. باید روی لیگ تمرکز کرد تا با بهترین عملکرد شرایط تیم در جدول لیگ برتر بهبود پیدا کند و بعد از آن هم به فکر فصل آینده آسیا باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 47

به "استقلال بهترین فرصت را از دست داد، برخی اشتباهات در لیگ تکرار نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال بهترین فرصت را از دست داد، برخی اشتباهات در لیگ تکرار نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید