آغاز گشت زنی بالگردهای روسیه در شمال سوریه

به گزارش پیامک خنده، فارس نوشت: بعد از آنکه یوری بورنکوف رئیس مرکز روسیه آشتی در سوریه از آغاز گشت زنی بالگردهای روسیه در شمال شرقی سوریه خبر داد، دیمیتری ایوانف خبلبان روس امروز (جمعه) اعلام کرد که نیروی دفاع هوایی روسیه به صورت روزانه در شمال سوریه مأموریت گشت زنی انجام می دهد.

آغاز گشت زنی بالگردهای روسیه در شمال سوریه

بنا به گزارش خبرگزاری روسی تاس، بورنکوف در خصوص مأموریت بالگردهای روسیه در سوریه گفت: روسیه به تلاش های خود برای اجرای مفاد یادداشت تفاهم روسیه و ترکیه ادامه می دهد.

بالگردهای روسیه روز گذشته (پنجشنبه) اولین گشت زنی هوایی خود در شمال شرقی سوریه را در راستای اجرای مفاد یادداشت تفاهم 22 اکتبر (30 مهرماه) میان روسیه و ترکیه آغاز کردند.

بورنکوف در خصوص مأموریت این بالگرد گفت: هواپیمای ارتش، گشت زنی هوایی خود را در جهتهای فرودگاه کویرس، شهرک عین عیسی واقع در استان رقه، بحیره الاسد انجام دادند.

از طرف دیگر ایوانف توضیح داد که گشت زنی بالگردهای روسیه در شمال شرقی سوریه هر روز انجام می گیرد و توضیح داد: ما انجام وظایف ویژه در زمینه گشت زنی هوایی در استانهای شمالی جمهوری عربی سوریه را آغاز کردیم. گشت زنی هوایی در چندین جهت انجام خواهد گرفت و گروهی از بالگردها به صورت جفت در ارتفاع 50 تا 60 متری این گشت زنی را انجام می دهند.

وی ادامه داد که هدف اصلی مأموریت گشت زنی، تضمین امنیت در شمال شرقی سوریه و همراهی با پلیس نظامی سوریه است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 539

به "آغاز گشت زنی بالگردهای روسیه در شمال سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز گشت زنی بالگردهای روسیه در شمال سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید