شروع طراحی شاسی بلند و کراس اوور ایران خودرو

به گزارش پیامک خنده، اقتصاد نیوز: ایران خودرو میخواهد در راستای کسب سهم مناسب از بازار داخل و حتی صادرات پلتفرمی ملی را توسعه دهد که در جهت استفاده در خودروهای سواری، هاچ بک، کراس اوور و برقی طراحی خواهد شد.

شروع طراحی شاسی بلند و کراس اوور ایران خودرو

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خودروبانک؛ معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو در این خصوص شرح داد: در این نقشه راه، انواع موتورهای کم مصرف و گیربکس های دستی و اتوماتیک شش دنده در نظر گرفته شده است.

کیانوش پورمجیب اضافه نمود: براساس پلتفرم بومی سازی شده، خودرویی در کلاس ابعادی C، با برند ایران خودرو، با استانداردهای ایمنی یورو NCAP سه ستاره و با مصرف سوخت و آلایندگی مطابق با استانداردهای روز کشور از سال آینده فراوری و به بازار عرضه خواهد شد.

وی همچنین گفت: این پروژه که p535 نام دارد یک کراس اوور ساخت داخل را نیز شامل خواهد شد که در طی 2 سال آینده راهی بازار کشور می گردد.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو در مورد برنامه این شرکت برای فراوری خودرو برقی نیز اضافه نمود: ایران خودرو در ابتدا میخواهد دنا پلاس را در مدت یک سال و نیم آینده مجهز به قوای محرکه برقی کند. 207 و دنا پلاس به فرمان برقی نیز مجهز خواهند شد.

وی ضمن اشاره به استقبال مردم از خودروهای دنده اتومات گفت: دنا پلاس اتوماتیک از ابتدای سال آینده به بازار عرضه می گردد و 207 با دنده اتوماتیک نیز در نیمه نخست سال 99 آماده فراوری خواهد بود. 207 با سقف پانوراما و دنده دستی تا خاتمه سال جاری و با استاندارد آلایندگی یورو 5 وارد بازار خواهد شد.

گفته می گردد ایران خودرو به دنبال آن است که به جهت افزایش حجم مفید صندوق عقب در پلتفرم خودروهای سمند، پارس و حتی رانا تغییراتی را ایجاد نموده و مخزن گاز را از صندوق به کف خودرو منقل کند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 623

به "شروع طراحی شاسی بلند و کراس اوور ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طراحی شاسی بلند و کراس اوور ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید