15 هزار نفر از منطقه ها محروم هرمزگان در کیش اشتغال دارند

به گزارش پیامک خنده، ایرنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر گشته، 15 هزار نفر از منطقه ها محروم هرمزگان در کیش اشتغال دارند.

15 هزار نفر از منطقه ها محروم هرمزگان در کیش اشتغال دارند

رحمان سادات نجفی طی نشستی با اصحاب رسانه سهام منطقه ها آزاد در تراز مالی کشور را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: بخش خصوصی بار اصلی آبادانی در کیش را به دوش کشیده و معتقدیم که مدل اجرا شده در این جزیره می تواند الگویی پیروز برای آبادانی سایر جزایر و منطقه ها در ایران باشد.

وی با بیان اینکه هرمزگان یکی از استان های پر عایدی مالیاتی در کشور است، اضافه نمود: کیش بیش از 40 درصد عایدی مالیاتی هرمزگان را تامین می نماید و در سال گذشته بیش از 40 هزار میلیارد ریال عایدی مالیاتی برای کشور داشته است.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در رابطه با دلایل رکود جهانگردی در فصل گرما اعلام کرد: رونق جهانگردی در نیمه اول و نیمه دوم سال در کیش قابل مقایسه نیست اما باید توجه کرد که در نیمه نخست و فصل گرما نیز میتوان تصمیماتی برای رونق جهانگردی گرفت؛ معتقدیم که عدم ثبات مدیریتی در کیش طی 2 سال گذشته، آسیب جدی به صنعت جهانگردی وارد نموده است که امیدواریم با ثبات ایجاد شده، شاهد برطرف بعضی مسائل کلیدی در این حوزه باشیم.

وی با اشاره به برگزاری رویداد سلام هموطن با رویکرد تقویت سفرهای زمینی به جزیره کیش اظهار کرد: طی ایام نوروز بیش از 100هزار نفر فقط به صورت زمینی به کیش وارد شدند؛ هر چند جبران خسارت وارده از کاهش پروازها در رونق جهانگردی کیش کار سختی است اما تجربه نشان می دهد که مسافران زمینی بازدهی مناسب و قابل قبولی رونق جهانگردی جزیره دارند.

سادات نجفی به کوشش بخش خصوصی به رونق جهانگردی در کیش اشاره نمود و اضافه نمود: هم اکنون هتلهای کیش بیش از 70 درصد تخفیف به مشتریان خود ارائه می دهند؛ به جرات میتوان گفت که قیمت یک هتل چهار ستاره در جزیره کیش یک چهارم همین هتل در سایر نقاط جهانگردی ایران است و با قیمت یک محل اقامتی مهمانپذیر در تهران برابری می نماید.

وی با اشاره به اختصاص بنزنین رایگان به مسافران زمینی کیش گفت: برای مسافران زمینی کیش از 200 تا یک هزار لیتر بنزین رایگان با قابلیت انتقال یا تبدیل به نقد اختصاص می یابد.

مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با بیان اینکه انتظار می رود این طرح خاص محرکی برای جذب جهانگرد در کیش باشد، اظهار کرد: جزئیات این طرح به طور کامل از رسانه ملی پخش و در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

وی ادامه داد: طبق این طرح قرار بر این بود که تا سرانجام شهریور امسال سه میلیون لیتر بنزین رایگان برای جذب جهانگرد به کیش اختصاص یابد که در کوششیم تا سرانجام سال آن را تمدید کنیم.

سادات نجفی بعلاوه از ارائه تخفیفات قابل توجه خرید، خدماتی و اقامتی در قالب این طرح جهانگردی اطلاع داد.

وی بعلاوه از برگزاری ضعیف جشنواره تابستانی در کیش انتقاد کرد و اضافه نمود: امیدواریم با ثبات مدیریتی شکل گرفته در کیش، برنامه ریزی لازم برای برگزاری باشکوه جشنواره تابستانی سال آینده در کیش انجام گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 21 مرداد 1402 بروزرسانی: 21 مرداد 1402 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2240

به "15 هزار نفر از منطقه ها محروم هرمزگان در کیش اشتغال دارند" امتیاز دهید

2 کاربر به "15 هزار نفر از منطقه ها محروم هرمزگان در کیش اشتغال دارند" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 هزار نفر از منطقه ها محروم هرمزگان در کیش اشتغال دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید