معرفی شماری از معروف ترین برندهای فشن در میلان

به گزارش پیامک خنده، در میلان برندهای فشن که در ابتدا کوچک و غیر معروف بودند، فعالیت خود را شروع نموده و اکنون بسیاری از آنها در سطح جهانی پرطرفدار هستند. این برندها به حدی مورد توجه قرار دارند که بسیاری از مجلات معروف در خصوص آنها اطلاعات و مطالب زیادی را منتشر می نمایند. با ما در مقاله مشهورترین برندهای فشن در میلان همراه شده تا شما را با شماری از برندهای فشن معروف در میلان آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با معروف ترین برندهای فشن در میلان برایتان جالب خواهد بود.

معرفی شماری از معروف ترین برندهای فشن در میلان

ورساچه

ورساچه یکی از برندهای لوکس و مطرح ایتالیایی بوده که در قرن بیستم توانست معروفیت بسیار زیادی را بدست آورد. جیانی ورساچه در سال 1978 و در شهر میلان این برند را تاسیس و راه اندازی کرد. جیانی به همراه برادر خود سانتو ورساچه اولین بوتیک خود را راه اندازی نمود و با فراوری لباسهای مردانه و زنانه توانست پیروزیت قابل توجهی را بدست آورد. لوگوی این مورد از معروف ترین برندهای فشن در میلان الهام گرفته شده از سر یکی از اساطیر یونانی به نام مدوسا است. ورساچه در عصر حاضر یکی از پیروز ترین برندهای تجاری در دنیا بوده و لباسهای خاصی را طراحی می کند. مدیریت این برند پس از جیانی به خواهرش محول شد.

پرادا

زمان تاسیس این برند به سال 1913 میلادی باز می شود. در سال 1919 میلادی، این برند به عنوان نماینده رسمی ملزومات سلطنتی ایتالیا معرفی گردید. در ابتدا این برند با نام فراتلی پرادا فعالیت میکرد. در واقع، در گالری ویتوریو امانوئل یک آتلیه قرار داشت که مربوط به فرآوری چرم بود و این برند نیز در آنجا فعالیت میکرد و مشتریان خاص خود را داشت. این برند تا سال 1978 به وسیله نوه ماریو پرادا یعنی میوچیا پرادا اداره میشد و از معروفیت بی سابقه ای برخوردار بود. در سال 1980 میلادی، طرحهایی به وسیله این مورد از مشهورترین برندهای فشن در میلان ارائه شدند که سادگی و بی آلایش بودن از ویژگی شاخص آنها بود.

ماسیمو پیومبو

این برند هواداران مخصوص به خود را در سطح دنیا دارد و بسیار مشهور است. اگر علاقمند هستید که کارهای زیبا و مجذوب نماینده این برند را از نزدیک مشاهده کنید، می توانید به بوتیک بیزار اسکو در شهر میلان سری بزنید. ترکیب پارچه های کهن اسکاتلندی با موهرهای بلند و طراحی لباس با پتوهای بزرگ مراکشی و منگوله های زیبا از کارهای مجذوب نمایندهی بوده که به وسیله این برند اجرا شده اند. یکی از ویژگی های مهم این مورد از مشهورترین برندهای فشن در میلان این است که روی پارچه های قدیمی و کهن نقشها و طرحهای زیبایی را ایجاد می کند.

مارتا فری

این برند که به وسیله مارتا فری بورومئو تاسیس شده، در دنیا بسیار محبوب است. بسیاری از آتلیه های معروف لباس عروس در میلان توجه ویژه ای به طرحهای این برند دارند. نکته مجذوب نماینده و جالب در خصوص این برند این است که در طراحی لباسهای کلاسیک و زنانه از مواردی همانند لباسها و پرده های سبک وینتیج الهام می گیرد. دامن ها و لباسهایی که به وسیله این مورد از برندهای فشن معروف در میلان طراحی می شوند، دارای نقشهای منحصر بفردی هستند. علاوه بر آن، این لباسها از برشهای خاصی برخوردار بوده و به راحتی میتوان با توجه به این برشها و نقوش تشخیص داد که این لباس به وسیله برند مارتا فری طراحی شده است.

آتیکو

این برند از سال 2016 میلادی مشغول فعالیت و طراحی لباسهای مختلف است. تاسیس این برند به وسیله افرادی به نامهای گیلدا آمبروسیو و جورجیو توردینی انجام شد. لباسهایی که به وسیله این برند طراحی می شوند، معمولاً از ظرافت خاصی برخوردار هستند. در واقع، سبک بودن لباسها یکی از ویژگی های اصلی این مورد از برندهای فشن معروف در میلان است. یکی از کارهای مجذوب نماینده و جالبی که به وسیله این برند در طراحی لباسها صورت گرفت، استفاده از گلدوزی های ظریف و ابریشم طرح دار برای زیبایی هر چه بیشتر بود.

مارکو رامبالدی

برند مارکو رامبالدی در سال 1990 تاسیس و راه اندازی شد. این برند با ذوق جوانانه ای که دارد، لباسهای زیبا و بی نظیری را برای افراد طراحی می کند. در سال 2014 این برند با ایجاد مجموعه لباس زنانه ای بسیار زیبا که برای هفته مد میلان طراحی شده بود، توانست جایزه نسل آینده را از آن خود کند. از دیگر افتخارات این برند می توانیم به کسب جایزه استعدادهای ووگ در سال 2014 اشاره کنیم. بعلاوه، در سال 2018 نیز توانست جایزه استعدادهای لیپانو را کسب کند. یکی از ویژگی های شاخص این برند این است که با استفاده از روشی تازه و تلفیقی، از هنرهای دستی قدیمی همانند تکه دوزی و قلاب دوزی استفاده می کند.

موسکینو

این برند که آن را با طراحی های فوق العاده و ترکیب رنگهای بی نظیر می شناسند، در سال 1983 تاسیس شد. این برند ایتالیایی به وسیله فردی به نام فرانکو موسچینو راه اندازی شده و امروزه هواداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. این برند از طرحهای فانتزی، شاد، رنگارنگ و خیال انگیز استفاده می کند و بهره گیری از رنگهای درخشنده و نئونی نیز یکی دیگر از ویژگی های شاخص و مهم آن است.

میسونی

زمان تاسیس آن به سال 1943 باز می شود. دهه 1950 و 1960 برای این برند از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که در طول این دهه توانست خود را معرفی کند. در واقع، این برند در طول این دهه از بافتنی های پشمی و ابریشم درهم پیچیده برای طراحی لباسهای خود استفاده کرد. به عبارتی دیگر، این کار که به وسیله برند میسونی صورت گرفت، باعث شد که طراحی هایی با سبک نوین در فشن ایتالیا ایجاد گردند.

دولچه اند گابانا

زمان تاسیس و راه اندازی این برند به سال 1985 میلادی باز می شود. از جمله افرادی که در تاسیس این برند تاثیرگذار بوده، می توانیم به استفانو گابانا و دومنیکو دولچه اشاره نماییم. در واقع، هر دوی آنها ابتدا در آتلیه ای کار می کردند که بعد از استعفا دادن و بیرون آمدن از آن کار تصمیم گرفتند که برند خود را در شهر میلان تاسیس نمایند. این برند طراحی های بسیار زیبا و خاصی را انجام داده که از جمله معروف ترین آنها می توانیم به طراحی لباسهای شب باشکوه و مجذوب نماینده، لباسهای رمانتیک و استایل کت اشاره نماییم.

جورجیو آرمانی

جورجیو آرمانی در ابتدا برای برند Nino Cerruti کار میکرد و طراحی لباسهای مردانه را برعهده داشت. او پس از مدتی تصمیم گرفت با همراهی شخص دیگری به نام Sergio Galeotti شرکت خود را تاسیس کند. دهه 1980 برای برند آرمانی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است، چرا که در این دهه توانست معروفیت بزرگی را بدست آورد. برند آرمانی در دهه 1980 توانست عنوان سلطان کتهای بلیزر را از آن خود کند و به این عرصه کتهای نرم و راحتی را معرفی نماید.

محصولات برند آرمانی طراحی شیک و ساده ای دارند و کیفیت آنها نیز فوق العاده است. کتهایی که به وسیله برند آرمانی طراحی و روانه بازار می شوند، در واقع سبک استایل نجیب زادگان معاصر ایتالیایی هستند. این برند معروف در بازه زمانی بسیار کوتاهی در زمینه طراحی لباسهای زنانه نیز فعالیت میکرد. نکته مهم دیگر در خصوص این برند این است که امضای خود جورجیو آرمانی نشانه اصالت محصولات این برند هست.

منبع: همگردی
انتشار: 6 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2254

به "معرفی شماری از معروف ترین برندهای فشن در میلان" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی شماری از معروف ترین برندهای فشن در میلان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شماری از معروف ترین برندهای فشن در میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید