مزایای استخدام آنلاین ، چرا استفاده از سرویس های استخدام آنلاین به صرفه است؟

به گزارش پیامک خنده، این روزها همه کارهایمان را با چند کلیک ساده پیش می بریم؛ برای خرید غذا، کالا، صحبت کردن با دوستانمان و… این اینترنت است که به داد ما می رسد. دیگر عادت نموده ایم در گوشه امن خودمان بنشینیم و در فضای بی انتهای وب نیازهایمان را جوابگو باشیم. پیدا کردن نیروی حرفه ای کار هم می تواند از این قاعده مستثنا نباشد. به طور کلی، پیدا کردن نیروی کار مطمئن، کارآمد و مناسب، از مسائل پیش روی کارفرماها محسوب می گردد. از قضا وقتی کسب و کار کوچک تر و جمع وجورتر باشد، این مشکل بزرگ تر هم می گردد. با این حساب، استخدام نیروی کارآمد و مطمئن نه تنها فرآیندی هزینه بر است که بسیار وقت گیر و طولانی و با اصطکاک بسیار بالاست. اما چاره کار چیست؟ سرویس های استخدام آنلاین به منظور کاهش این معایب و بهینه تر شدن نتیجه تدارک دیده شده اند.

مزایای استخدام آنلاین ، چرا استفاده از سرویس های استخدام آنلاین به صرفه است؟

در ادامه، به مهمترین مزایای استخدام آنلاین پرداخته ایم:

1- صرفه جویی در هزینه ها

همانطور که قبلا گفتیم یکی از بزرگ ترین مسائل استخدام نیروی کارآمد، هزینه بر بودن آن است. این هزینه ها شامل تبلیغات، سفر، حمل ونقل، مشاورها و شخص ثالث و… می گردد. یکی از مهمترین مزایای استخدام آنلاین صرفه جویی هزینه هاست. برای مثال، وقتی تبلیغات مربوط به استخدام را در یک صفحه اینترنتی منتشر می کنید، هزینه کمتری نسبت به انتشار آن در صفحات کاغذی و روزنامه ها می پردازید. بعلاوه، فضای انتشار برای تبلیغات استخدام در فضای مجازی در مقایسه با روزنامه های کاغذی، متنوع تر و بیشتر است. توجه داریم که در سرویس های آنلاین هزینه جابه جایی و سفر صفر می گردد و…

از سوی دیگر، پر کردن فرم استخدام برای فرد متقاضی در وبسایت های آنلاین به زمان کمتری احتیاج دارد؛ نوشتن روزمه کاری در فرم های آنلاین معمولا 5 دقیقه طول می کشد. در کنار همه این مزایای استخدام آنلاین می توان به صرفه جویی در کاغذ هم اشاره نمود. شما با استخدام آنلاین نیروی موردنظرتان، کاغذبازی را کم می کنید و به سهم خود از قطع شدن درختان و دورریز کاغذ جلوگیری می کنید.

2- صرفه جویی در وقت

وقت برای کارفرما طلاست. صف بستن چندین نفر پشت در اتاق کارفرما یا مسئول استخدام، یکی از مراحل حوصله سربر در بسیاری اداره ها و کارگاه هاست. از طرف دیگر، آنالیز رزومه متقاضیان کار هم یکی دیگر از آن مسائل پیش روی کافرماها برای استخدام است. مطالعه کلی برگه دست نویس نه تنها زمان بر است که فرد مسئول را خسته می نماید. اما وقتی پای فناوری های هوشمند به ماجرا باز می گردد، بار بزرگی از روی دوش مسئول آنالیز روزمه ها برداشته می گردد. خوب است بدانید که یکی از مزایای استخدام آنلاین آنالیز هوشمند رزومه هاست که در سریعترین زمان ممکن انجام می گردد و در نهایت، کارفرما برای انتخاب گزینه مطلوب تر، وقت بیشتری دارد.

3- ایجاد شبکه گسترده ارتباطی

در استخدام سنتی، دایره تبلیغات بسیار محدود است؛ مثلا فقط روزنامه های کاغذی وجود دارند. به این ترتیب، با تعداد کمی از نیروهای کار که آگهی استخدام شرکت یا سازمان شما را دیده اند، روبه رو خواهید شد. اما یکی از مزایای استخدام آنلاین، دامنه وسیع تری از متقاضیان کار است که پیش رویتان قرار می دهد؛ افراد بیشتری آگهی استخدام شرکت شما را می بینند که این امر در نهایت، دستتان را برای انتخاب باز می گذارد.

تردیدها را کنار بگذارید، یکی از آن سرویس های آنلاین استخدام را به کار بگیرید و نیروهای موردنظرتان را بهینه تر انتخاب کنید. سرویس استخدام خبرنگاران یکی از گزینه های روی میز شماست.

از سرویس استخدام آنلاین خبرنگاران بهره ببرید

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2067

به "مزایای استخدام آنلاین ، چرا استفاده از سرویس های استخدام آنلاین به صرفه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای استخدام آنلاین ، چرا استفاده از سرویس های استخدام آنلاین به صرفه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید