برترین جت های جنگنده به انتخاب ChatGPT ، عکس

به گزارش پیامک خنده، در بین علاقه مندان فناوری های نظامی اینکه کدام جنگنده برترین است، پاسخ های بسیاری دارد. اگر از هوش مصنوعی مشهور این روزها بپرسیم جواب چه خواهد بود.

برترین جت های جنگنده به انتخاب ChatGPT ، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، برترین جت جنگنده دنیا کدام است؟ سوالی به ظاهر ساده که پاسخی قطعی ندارد و هر کس از نگاهی می تواند پاسخی برای آن بنویسد.

فاکتورهای بسیاری در میان است که هر کدام می تواند پاسخ را متفاوت کند و گزینه برترین را تغییر دهد.

اینجاست که سلبریتی این روزهای دنیای هوش مصنوعی خطاب قرار می گیرد.

ChatGPT یک ابزار هوش مصنوعی مجذوب کننده است که به راحتی می توان عنوان سلبریتی دنیای هوش مصنوعی را به آن داد. پدیده ای تازه، مشهور و پرطرفدارد که برای بسیاری مایه تفریح شده است.

در حالی که بعضی این ابزارهای مولد هوش مصنوعی را وسیله ای برای انجام دادن تکالیف مدرسه می بینند، ChatGPT به همان میزان می تواند برای یافتن پاسخ های منطقی بعضی پرسش ها به کار گرفته گردد.

تازه ترین سوالی که از او پرسیده اند این بود: برترین جت جنگنده کدام است؟

اف 22 رپتور

او در پاسخ به این پرسش در ابتدا به پیچیدگی های موضوع اشاره نمود و پاسخ داد: انتخاب برترین جنگنده کار دشواری است چون عوامل گوناگونی مانند هدف از ساخت جنگنده، دوره زمانی استفاده از آن و بسیاری فاکتورهای دیگر در به وجود آمدن یک سلاح نقش دارند. با این حال بعضی جنگنده ها که امروز در زمره برترین ها قرار دارند اف 22 رپتور، اف 15 ایگل و یوروفایتر تایفون هستند.

یوروفایتر تایفون

باید در نظر داشت که ChatGPT با استفاده از ورودی های مدل زبانی که شامل منابع اینترنتی است، آموزش داده شد اما توانایی جستجوی اطلاعات از منابع زنده را ندارد.

منبع: اسلش گیر

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 اسفند 1401 بروزرسانی: 14 اسفند 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2177

به "برترین جت های جنگنده به انتخاب ChatGPT ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جت های جنگنده به انتخاب ChatGPT ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید